Spawacz to wariant Inżyniera, pojawiający się w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Potrafi podpalać rośliny na kilka sekund zadając im dodatkowe obrażenia. Jego broń zadaje również obrażenia obszarowe. Jest to wariant przeznaczony do gry krótki bądź średni dystans. Jego odblokowanie w pierwszej części GW następuje po osiągnięciu 10. poziomu w tej klasie postaci, zaś w GW2 w standardowy sposób.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Arc welding himself to one of Zomboss' mega blimps was one of the lower points of his employment at Zomboss Inc. He's now been demoted to the front lines and placed on probation.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Łukowe przyspawanie samego siebie do sterowca Zombossa było jednym z największych błędów Spawacza w historii jego pracy. Został zdegradowany do walki na froncie i zaczyna staż od nowa.

Opis w grze

Spawacz strzela wybuchowymi pociskami, z upływem czasu zadając obrażenia od ognia.

Wygląd

Spawacz jest ubrany w czerwony strój, na który nałożony jest czarny fartuch. Nosi także czarne rękawice. Na głowie założoną ma ogromną maskę spawalniczą.

Ulepszenia

  • Heat Resistant Reloader – szybsze przeładowywanie
    WelderUpgrade
  • Extra Heat Storage – więcej amunicji
  • Extra Hot Fireballs – zwiększenie obrażeń

Strategia

Grając jako Spawacz

Spawacz najlepiej sprawdzi się na małym i średnim dystansie, gdzie będzie zadawał największe obrażenia. Świetnie nadaje się do atakowania dużych grup przeciwników z średniej odległości. Warto rzucić wtedy granatu dźwiękowego i zacząć atakować rośliny, które stojąc blisko siebie są narażone na działanie obrażeń obszarowych. Gdy atakuje się pojedynczą roślinę, należy celować bezpośrednio w roślinę, by zadać jak największe obrażenia.

Grając przeciwko Spawaczowi

Ten wariant Inżyniera najlepiej atakować poruszając się szybko, jeśli wejdzie się z nim w bezpośrednią konfrontację, ponieważ trudno będzie mu bezpośrednio wycelować i zadać duże obrażenia. Jeśli gra się wolnymi roślinami, warto skorzystać z wszelkich zdolności spowalniających bądź ogłuszających przeciwnika, a Cytryn dodatkowo ze swojej tarczy, by stać się mniej wrażliwym na atak i samemu wyprowadzić kontrę. Rośliny snajperskie (np. Kaktus) powinny bez większych problemów poradzić sobie z tym Inżynierem, jeśli atakują z daleka, gdyż jest on dość powolny, co sprawia, że jest łatwym celem. Jego pociski również są nieskuteczne na dużych odległościach, co dodatkowo wystawia go na atak bez możliwości obrony.

Galeria

Spawacz GW2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Spawacz.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Spawacz GW2

Ciekawostki

  • Pojawia się podczas specjalnej fali w operacjach ogrodowych.
  • Jego maska z GW różni się designem od tej z GW2.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.