Space Ninja jest kartą zombie z klasy PvZH Crazy IconCrazy. Kosztuje 2PvZH Mózg i posiada 3Siławpvzh/2Hpwpvzh. Jeśli zada obrażenia gdy znajduje się na jakimkolwiek środowisku, zadaje 1 punkt obrażeń wszystkim roślinom na polu gry. Może to jednak robić tylko raz na turę.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribe: Professional Zombie
  • Ability: While in an Environment: The first time each turn this does damage, do 1 damage to each Plant.
  • Rarity: Galactic - Uncommon

You will never hear him coming in the vacuum of space.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Profesjonalny Zombie
  • Umiejętność: Gdy jest na środowisku: Gdy zada obrażenia po raz pierwszy w danej turze, zadaje 1 punkt obrażeń każdej roślinie.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Niepospolita

Nigdy nie usłyszysz jego nadejścia w kosmicznej próżni.

Strategie

Z

Zombie ten może być użyteczny w celu pozbycia się kilku słabych lub poważnie osłabionych roślin. Wymaga to jednak środowiska, a oprócz tego nie można wykorzystać jego umiejętności kilka razy w jednej turze. Trzeba też uważać na jego umiejętność ze względu na przeciwników takich jak Hibernating Beary lub Pear Cub, ponieważ może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Jego samego można użyć do zablokowania rośliny lub by zadania 3 punktów obrażeń.

Impfinity może szczególnie dobrze wykorzystać jego umiejętność razem z umiejętnością PvZH DeadlyDeadly, ponieważ dzięki temu Space Ninja będzie w stanie zniszczyć wszystkie rośliny na polu gry, które nie posiadają umiejętności PvZH ArmoredArmored.

Z-Mech może wykorzystać go z Zombie Middle Managerem lub do wyewoluowania Jurassic Fossilheada.

Przeciw

Jeśli Space Ninja jest poza środowiskiem, nie powinien być zbyt problematyczny i można go łatwo pokonać. Może jednak sprawić kłopot jeśli na jakimś się znajduje, zwłaszcza gdy gracz używa mało wytrzymałych roślin lub gdy zombie ten ma PvZH DeadlyDeadly. Spikeweed Sector jest użyteczne, ponieważ potrafi pokonać Space Ninja zanim ten będzie zdolny do ataku, jednak należy pamiętać, że przeciwnik może zwiększyć zdrowie tego zombie lub sprawić, że nie może zostać zraniony. Gracz może również użyć niektórych kart by przesunąć go na rząd bez środowiska lub na wzniesienie, gdzie środowiska nie mogą być grane.

Galeria

Space NinjaH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Space Ninja.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Space NinjaH

Ciekawostki

  • Jest to drugi zombie bazujący na wojownikach ninja. Pierwszy to Mini-Ninja.
  • Jego opis to nawiązanie do faktu, iż fale dźwiękowe nie mogą rozchodzić się w próżni kosmicznej.
    • Sugeruje on również, że ten zombie kiepsko się skrada, skoro jest niesłyszalny tam, gdzie nic nie słychać.
  • Jego broń to laserowa katana - prześmiewcza, fanowska wariacja na temat mieczy świetlnych.