FANDOM

Solar Tomato to roślina premium o pojedynczym użyciu z gry Plants vs. Zombies 2. Zagrana, wstrzymuje zombie na 8 sekund w zasięgu 3x3, inkasując za każdego zatrzymanego zombie 50 słońca. Po osiągnięciu 3 poziomu, lekko rani zatrzymane zombie.

Etymologia

Jest bazowana na pomidorze, zaś część 'solar' odnosi się do produkowanego przez nią słońca.

Opis w Almanacu

Sun cost: 100

TOUGHNESS: Typical
RECHARGE: Sluggish
AREA: 3x3

Special: Stun

Solar Tomatoes stun zombies in a 3x3 area, causing each zombie to drop 50 sun.

Solar Tomato wishes folks would just stop and enjoy the sunshine sometimes.
"Stop," she says. "Enjoy the sunshine. I said stop! Hold it right there! Don't move! I MEAN IT!!!"

TŁUMACZENIE

Koszt: 100

Wytrzymałość: Przeciętna
Odnawianie: Powolne
Obszar: 3x3

Umiejętność specjalna: Zatrzymanie

Solar Tomato zatrzymuje zombie za obszarze 3x3, kasując za każdego z nich 50 słońca.

Solar Tomato chciałaby, aby ludzie się zatrzymali i czasami poczuli trochę słońca.
"Stop," mówi. "Poczujcie słońce. Powiedziałam stop! Zatrzymajcie się tutaj! Nie ruszajcie się!"

Strategie

Solar Tomato powinna być stosowana na poziomach z dużą ilością zombie oraz małą dostępnością terenu, ograniczającą stawianie Sunflowerów. Generuje ona wtedy względnie dużo słońca i spowalnia masywną ilość zombie. Jeżeli chcesz używać drogich roślin, Solar Tomato będzie niezwykle przydatna; nawet Winter Melony będą łatwe do uzyskania. Dobrze współgra z Garliciem, który mógłby zrzucać zombie z bocznych rzędów do 3 środkowych, w taki sposób, aby większość z nich była pod wpływem umiejętności specjalnej Solar Tomato. Do tej strategii pasuje także Primal Peashooter, który zepchnie zombie w jeszcze większe skupiska.

Galeria

Solar Tomato2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Solar Tomato.

Solar Tomato2

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy pomidor w serii, drugim jest Ketchup Mechanic.
  • Jej opis w Almanacu jest podobny do opisu Stallii, też mówi o zatrzymaniu się.
  • Jest pierwszą rośliną pojedynczego użycia, kosztującą 100 słońca.

Zobacz też