FANDOM

Snowdrop jest pospolitą kartą roślin w Plants vs. Zombies Heroes z klasy SmartySmarty. Kosztuje 1PvZH Słońce, posiada 1Siławpvzh/2Hpwpvzh. Jeśli zombie zostanie zamrożony kiedy ta roślina będzie na polu bitwy, dostanie ona +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh.

Etymologia

Roślina opiera się na śnieżyczce przebiśnieg. Jej umiejętność odnosi się do fragmentu "snow" (śnieg) w jej nazwie.

Statystyki

  • Class: Smarty
  • Tribe: Flower Plant
  • Ability: This gets +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh when a Zombie is frozen.
  • Rarity: Basic - Common

Zombies are always looking at her with a frozen expression.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Smarty
  • Podział: Kwiatowa Roślina
  • Umiejętność: Dostaje +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh gdy zombie zostanie zamrożony.
  • Rzadkość: Podstawowa - Pospolita

Zombie zawsze patrzą na nią z zimnym wyrazem twarzy.

Strategie

Z

Roślina ta jest ważną częścią talii opierających się na zamrażaniu. Początkowo nie jest ona mocna, lecz staje się potężniejsza wraz z każdym zamrożeniem wrogiej postaci. Jeśli w talii gracza jest mało zamrażających kart lub ich nie ma, nie opłaca się jej dodawać.

Róża może wykorzystać dodatkowo to, że Snowdrop należy do kwiatów.

Przeciw

Gracz powinien pokonać ją tak szybko jak to możliwe, ponieważ może wymknąć się spod kontroli, jeśli bohater roślin posiada dużą ilość zamrażających kart. Rocket Science i Cut Down to Size są przydatnymi kartami jeśli jej siła osiągnie odpowiednią wartość. Umiejętność Bounce może być wykorzystana w celu przywrócenia jej początkowych statystyk. Jeśli jeszcze nie otrzymała premii można wykorzystać Rolling Stone, Weed Spray lub Bungee Plumbera.

Galeria

SnowdropH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Snowdrop.

SnowdropH

Ciekawostki

  • Bellflower ją przypomina. Zostało to wyeksponowane w jej opisie, według którego chciała zostać przyjaciółką Snowdrop.

Zobacz też