Może chodziło ci o Snorkel Zombie z Plants vs. Zombies i Plants vs. Zombies 2?

Snorkel Zombie jest niepospolitą kartą w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 1PvZH Mózg, posiada 2Siławpvzh/1Hpwpvzh i umiejętność Amphibious, dzięki której można go stawiać na wodnych rzędach.

Historia wersji

1.22.12

  • Zmiana podziału: z Vacation Zombie do Party Zombie.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Party Zombie
  • Ability: Amphibious
  • Rarity: Premium - Uncommon

Breathing out: check. Breathing in? Not so much.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Imprezowy Zombie
  • Umiejętność: Amphibious
  • Rzadkość: Premium - Niepospolita

Wydech: jest. Wdech? Nie bardzo.

Strategie

Z

Ten zombie ma dużą możliwość zaatakowania bohatera w pierwszej turze. Może też służyć do atakowania roślin z Amphibious posiadających mało Hpwpvzh. Można też zwiększyć jego statystyki by stał się trudnym przeciwnikiem.

Przeciw

Aby go pokonać w pierwszej turze należy poświęcić Spyris, Admiral Navy Beana, Lima-Pleurodona bądź Sting Bean lub użyć odpowiedniej supermocy. Można też go zamrozić by sprawiał mniejszy problem. Ponieważ ma tylko 1Hpwpvzh, można go wyeliminować umiejętnością specjalną Sour Grapes.

Galeria

Snorkel ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Snorkel Zombie (PvZH).

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Snorkel ZombieH