Smoke Bomb jest pospolitą sztuczką zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Sneaky IconSneaky. Kosztuje 1PvZH Mózg i pozwala przenieść dowolnego zombie na wybrany rząd, dając mu przy tym +1Siławpvzh.

Statystyki

  • Class: PvZH Sneaky IconSneaky
  • Tribe: Trick
  • Abilities: Move a Zombie. It gets +1Siławpvzh.
  • Rarity: Basic - Common

Good for eluding the enemy. Bad for the lungs.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: PvZH Sneaky IconSneaky
  • Podział: Sztuczka
  • Umiejętności: Przesuń zombie. Ten dostaje +1Siławpvzh.
  • Rzadkość: Podstawowa - Pospolita

Dobre do unikania wroga. Złe dla płuc.

Strategie

Z

Sztuczka ta jest przydatna w celu przeniesienia na wolny rząd zombie z umiejętnością PvZH Anti-HeroAnti-Hero lub aktywowaną po zranieniu bohatera roślin. Można też wykorzystać tą sztuczkę by uratować jakąś postać bądź zablokować atak w bohatera.

Przeciw

Należy być ostrożnym, gdy przeciwnik posiada zombie z PvZH Anti-HeroAnti-Hero oraz pozostawia sobie co najmniej 1PvZH Mózg. W tym wypadku najlepiej użyć sztuczki lub umiejętności rośliny, która jest w stanie zniszczyć tą postać. Można też zamrozić taką postać by nie była w stanie zaatakować bohatera. Gracz powinien uważać na tą sztuczkę, ponieważ z jej pomocą bohater zombie może zniszczyć problematyczną roślinę. Można zniechęcić przeciwnika do użycia tej sztuczki przy pomocy Black-Eyed Pea lub Sportacusa. Inną opcją jest utrudnienie zagrania tą sztuczką używając Forget-Me-Nuts, Brainany czy Dark Matter Dragonfruita.

Galeria

Smoke BombH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Smoke Bomb.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Smoke BombH