FANDOM

Smelly Zombie to pospolita karta w grze Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Sneaky IconSneaky. Kosztuje 3PvZH Mózg, ma 2Siławpvzh/4Hpwpvzh, umiejętności PvZH DeadlyDeadly i Gravestone, czyli chowa się w grobie do fazy sztuczek.

Historia wersji

1.2.11

  • Zwiększenie siły: z 1Siławpvzh do 2Siławpvzh

1.22.12

  • Zmiana podziału: z Garbage Zombie do Pet Zombie
  • Zmiana opisu: poprzedni brzmiał All Zombies are smelly. Why he gets called out on it, he'll never know. - Wszystkie zombie śmierdzą. Dlaczego on jest tak nazywany, nie dowie się nigdy.

Statystyki

  • Class: Sneaky
  • Tribe: Pet Zombie
  • Abilities: Gravestone, PvZH DeadlyDeadly
  • Rarity: Basic - Common

Casual acquaintances don't understand where his pets are. They don't realize that stinkflies can be such tender little friends.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Sneaky
  • Podział: Zwierzęcy Zombie
  • Umiejętności: Gravestone, PvZH DeadlyDeadly
  • Rzadkość: Podstawowa - Pospolita

Słabo zaznajomieni nie rozumieją gdzie są jego zwierzaki. Nie wiedzą, że muchy mogą być tak czułymi małymi przyjaciółmi.

Strategie

Z

Zombie powinien być używany głównie w celu eliminowania roślin z wysokimi statystykami. Ze względu na umiejętność Gravestone nie może zostać zniszczony sztuczkami lub umiejętnościami roślin (z wyjątkiem Grave Bustera i ewolucji Blockbuster), co zmniejsza szanse rośliny na przetrwanie. Może jednak zostać PvZH Freeze Iconzamrożony przez Cool Beana, więc gracz powinien działać ostrożniej przeciwko bohaterom z klasy SmartySmarty.

Ponieważ Smelly Zombie należy do Zwierzaków, Brain Freeze może to wykorzystać z Zookeeperem i Cat Lady.

Przeciw

Najlepszą kontrą na Smelly Zombie jest Grave Buster. Pozwala to zniszczyć go bez żadnych problemów w turze, w której został zagrany. Można też go zniszczyć po wyewoluowaniu Blockbuster na roślinie znajdującej się w odpowiednim miejscu, jednak gracz nie będzie zdolny zagrać nią w trzeciej turze, chyba że gra jako Wall-Knight. W następnej turze można użyć przeciwko niemu innych niszczących sztuczek takich jak Whack-a-Zombie, jednakże ważna dla gracza roślina może zostać zniszczona. Aby temu zapobiec, gracz może poświęcić roślinę z umiejętnością Team-Up lub zagrać Cool Beanem, który PvZH Freeze Iconzamrozi go w grobie, przez co nie będzie mógł zaatakować po ujawnieniu.

Galeria

Smelly ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Smelly Zombie.

Smelly ZombieH