Smashing Gargantuar jest kartą zombie z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly, kosztuje 5PvZH Mózg i posiada 5Siławpvzh/5Hpwpvzh. Wszystkie Gargantuary mają umiejętność PvZH FrenzyFrenzy (po zniszczeniu rośliny i przetrwaniu atakuje ponownie) tak długo, jak długo ten zombie znajduje się na polu bitwy.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmiana rzadkości: z Podstawowej - Niepospolitej do Podstawowej - Pospolitej.

1.14.13

  • Zmiana rzadkości: z Podstawowej - Pospolitej do Premium - Niepospolitej.

1.16.10

  • Zmiana rzadkości: z Niepospolitej do Rzadkiej.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Gargantuar Zombie
  • Ability: All Gargantuars have PvZH FrenzyFrenzy.
  • Rarity: Premium - Rare

When he phones home, it means something completely different.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Gargantuar Zombie
  • Umiejętność: Wszystkie Gargantuary mają PvZH FrenzyFrenzy.
  • Rzadkość: Premium - Rzadka

Gdy dzwoni do domu, oznacza to coś zupełnie innego.

Strategie

Z

Jest to użyteczna karta, ponieważ posiada PvZH FrenzyFrenzy, co jest przydatne w zwalczaniu roślin wspieranych przez Team-Up, np. Shroom for Two bądź silnym atakowania bohatera przeciwnika nawet w chwilach, gdy przeciwnik będzie starał się zablokować go rośliną niezdolną do jego zniszczenia, ale posiada odpowiednią ilość zdrowia, by Smashing Gargantuar mógł ją zniszczyć. Oprócz tego daje tą umiejętność innym Gargantuarom na polu bitwy, dzięki czemu można silnie zagrozić przeciwnikowi. Warto zwiększać im zdrowie, by mogły mieć większe szanse na jej wykorzystanie.

Ponieważ Immorticia ma dostęp zarówno do tej karty, jak i do Wizard Gargantuara, warto wykorzystywać ich razem grając tą bohaterką, dzięki czemu bohater roślin nie będzie w stanie zablokować ataków Gargantuarów.

Przeciw

Karta może zostać pokonana przez Sizzle pod warunkiem, że nie otrzyma premii do zdrowia. Można też wykorzystać Squasha, Shamrocket lub inne niszczące karty. Alternatywnie, można wykorzystać roślinę z 5Siławpvzh lub więcej. Zablokowanie go Wall-Nutem bądź Water Chestnutem pozwala dać graczowi dodatkową turę na działanie. Jeśli oprócz niego na polu bitwy znajdują się inne Gargantuary, może sprawić większe kłopoty - zwłaszcza wraz z Wizard Gargantuarem. W walce z grupą przeciwników którzy otrzymują premie od tej postaci przydatne są karty minimalizujące straty, takie jak Peel Shield czy Uncrackable. Doom-Shroom jest w stanie zniszczyć wszystkie Gargantuary na polu bitwy (jeśli ich siła nie została zmniejszona do 3Siławpvzh lub mniej), natomiast The Great Zucchini zmieni ich wszystkich w zombie z 1Siławpvzh/1Hpwpvzh.

Galeria

Smashing GargantuarH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Smashing Gargantuar.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Smashing GargantuarH