Slammin' Smackdown to główna supermoc The Smasha w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klas PvZH Hearty IconHearty i PvZH Beastly IkonaBeastly, oraz tak, jak wszystkie supermoce, kosztuje 1PvZH Mózg. Pozwala ona na zniszczenie wybranej rośliny na polu gry, o ile jej siła nie przekracza 4Siławpvzh.

Statystyki

  • Classes: Hearty, Beastly
  • Tribes: Gargantuar Superpower Trick
  • Ability: Destroy a Plant with 4Siławpvzh or less.
  • Rarity: Premium - Legendary

The Smash's wrestling moves are real all right. Too real. Just ask any Plant.

TŁUMACZENIE
  • Klasy: Hearty, Beastly
  • Podział: Gargantuarowa Supermoc, Sztuczka
  • Umiejętność: Niszczy roślinę posiadającą 4Siławpvzh lub mniej.
  • Rzadkość: Premium - Legendarna

Ruchy wrestlingowe The Smasha są całkowicie prawdziwe. Zbyt prawdziwe. Zapytaj jakąkolwiek roślinę.

Strategie

Z

Supermoc ta może bardzo pomóc graczowi w odpowiednich okolicznościach. Używanie tej supermocy na słabszych roślinach może się okazać niekorzystne, gdyż przeciwnik będzie w stanie zagrać w następnych turach niebezpieczną roślinę o średniej wartości siły bez niebezpieczeństwa, że zostanie tanio zniszczona tą kartą. Warto więc używać tej sztuczki tylko w momentach, kiedy nie ma innej opcji na zniszczenie niebezpiecznej rośliny. Ponieważ sztuczka ta należy do Gargantuarów, można połączyć jej umiejętność razem z Supernova Gargantuarem czy King of the Grill lub zmniejszyć jej koszt przy pomocy Gargologist.

Przeciw

Gracz musi uważać na tą supermoc jeśli przeciwnikiem jest The Smash lub bohater zombie wykorzystał Thinking Cap lub umiejętność Quasar Wizarda, ponieważ może ona przeciwnikowi pozwolić zniszczyć w miarę silne rośliny, takie jak Bird of Paradise, małym kosztem. Można spróbować doprowadzić przeciwnika do użycia tej karty na słabszej postaci lub skorzystać z kart utrudniających granie sztuczkami zombie, np. Forget-Me-Nuts, bądź też postaci z PvZH UntrickableUntrickable. Inną opcją jest zwiększenie siły rośliny lub roślin, które gracz chce ochronić, by przeciwnik nie mógł użyć na nich tej supermocy.

Galeria

Slammin' SmackdownH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Slammin' Smackdown.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Slammin' SmackdownH