Secret Agent jest okazjonalną sztuczką zombie z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly i kosztuje 1PvZH Mózg. Pozwala cofnąć zombie do ręki gracza oraz dać mu +3Siławpvzh/+3Hpwpvzh, które będzie posiadać po ponownym zagraniu.

Historia wersji

1.14.13

  • Tribe: Professional Trick
  • Abilities: Bounce a Zombie, and it gets +3Siławpvzh/+3Hpwpvzh.
  • Rarity: Event

He likes his brains shaken, not stirred.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Profesjonalna Sztuczka
  • Umiejętności: Cofa zombie i dostaje on +3Siławpvzh/+3Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Lubi swoje mózgi wstrząśnięte, niemieszane.

Strategie

Z

Jest to bardzo sprytna sztuczka. Pozwala ona uratować zombie bądź wykorzystać ponownie jego umiejętność specjalną, a także zwiększa jego statystyki, dzięki czemu staje się jeszcze większym zagrożeniem po ponownym zagraniu. Sztuczka ta jest szczególnie niebezpieczna gdy gracz gra jako Immorticia ze względu na Teleport/Teleportation Zombie i Dodatkowe Ataki.

Używanie Secret Agenta na zombie z silnie zwiększonymi statystykami może nie być dobrym pomysłem, ponieważ cofanie przywraca statystyki postaci do początkowych wartości, a premia tej sztuczki może być zbyt mała.

Przeciw

Gracz musi działać szczególnie ostrożnie po zagraniu tej sztuczki, gdyż zagrany ponownie zombie może być bardzo groźny. W większości wypadków siła zombie po premii Secret Agenta osiąga 4Siławpvzh lub więcej, co sprawia, że można użyć Shamrocketów lub Doom-Shroomów.

Można utrudnić przeciwnikowi pozytywne użycie tej sztuczki używając Forget-Me-Nuts, Dark Matter Draginfruita, Brainana, Sportacusa czy Black-Eyed Pea.

Galeria

Secret AgentH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Secret Agent.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Secret AgentH

Ciekawostki

  • Jest to druga okazjonalna sztuczka w grze. Pierwszą jest Shamrocket, a trzecią Going Viral.
  • Jest to jedna z trzech kart, które potrafią cofnąć sojuszników. Pozostałe to Rescue Radish i Firefighter.
  • Karta ta posiada nawiązania do serii o Jamesie Bondzie.