FANDOM

Screen Door Zombie jest zombie z gry Plants vs. Zombies. Trzyma on metalowe drzwi, ochraniające go przed większością pocisków lecących wprost, typu groszków Peashootera czy zarodników Scaredy-shrooma. Mimo to jest wrażliwy na Melon-pulty, Spikeweedy, Fume-shroomy i podobne rośliny. Z racji tego, iż jego tarcza jest metalowa, może zostać zabrana przez Magnet-shroom.

Opis w Suburban Almanac

His screen door is an effective shield.

Toughness: low
Screen Door Toughness: high
Weakness: fume-shroom and magnet-shroom

He got his screen door from the last inexpertly defended home he visited, after he ATE THE HOMEOWNER'S BRAINS.

TŁUMACZENIE

Jego drzwi służą mu za efektywną tarczę.

Wytrzymałość: niska
Wytrzymałość drzwi: wysoka
Słabość: fume-shroom i magnet-shroom

Drzwi służące mu jako tarczę wziął z domu do którego ostatnio poszedł w odwiedziny, po tym jak ZJADŁ MÓZG WŁAŚCICIELA.

Występowanie

Strategie

Na Screen Door Zombie skuteczne są rośliny, których pociski potrafią przejść przez jego drzwi (Fume-shroom i Gloom-shroom). Skuteczne są także rośliny lobujące, które przelatują nad drzwiami trafiając centralnie w zombie. Szczególnie skuteczny jest Melon-pult. Nie warto używać roślin groszkostrzelnych, no chyba że współgrają z Torchwoodem.

Galeria

Screen Door Zombie1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Screen Door Zombie.

Screen Door Zombie1

Ciekawostki

  • Po otrzymaniu obrażeń (nawet bez drzwi) nie odpada mu ręka.
  • Wraz z drzwiami może wytrzymać tyle co Buckethead Zombie.
  • Jest jedynym zombie w Suburban Almanacu, o którym się wspomina, że zjadł czyjś mózg.

Zobacz też