Samonaprowadnica
Samonaprowadnica jest trzecią zdolnością Gwiazdy Kina Akcji w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala ona na wystrzelenie samonaprowadzających pocisków mierzących w naznaczonych przez niego wrogów. Pociski te mogą równie dobrze być wycelowane w pobliskiego wroga dla efektu samonaprowadzania, jeśli żaden nie jest naznaczony, jednak zada wtedy dużo mniejsze obrażenia przy trafieniu. Ich odnawianie zajmuje 9 sekund.

Opis

Wystrzel samosterowane rakiety, które w przypadku braku określonego celu będą namierzać najbliższego wroga.

Strategie

Grając jako Gwiazda Kina Akcji

Samonaprowadnica jest najważniejszą zdolnością Gwiazdy Kina Akcji, ponieważ pozwala zadać całkiem dobre obrażenia, od których przeciwnik będzie miał kłopot uciec. Możliwość zwykłego wycelowania nimi we wroga jest dostępna, jednak wymaga bycia bardzo blisko niego dla efektu naprowadzania, a do tego zadaje małą ilość obrażeń. Lepszą opcją jest naznaczenie go trzy razy swoją bronią, lub, dzięki pewnym ulepszeniom, również zdolnościami. Wtedy zdolność ta nie tylko zada znacznie więcej obrażeń, ale też pociski będą namierzać przeciwnika nawet jeśli gracz jest daleko czy celuje w inną stronę (fakt ten można wykorzystać do wystrzelenia pocisków zza osłony czy w celu ominięcia przeszkody). Oznacza to, że najlepiej sprawdza się jako ruch kończący.

Warto też naznaczać wiele wrogów jednocześnie, ponieważ każdy dodatkowy naznaczony przeciwnik sprawi, że zdolność ta wystrzeli nadprogramowe pociski, które będą namierzały właśnie jego.

Zdolność ta najlepiej działa na otwartych przestrzeniach i kiedy na drodze do wroga nie ma żadnych przeszkód. Należy uważać, gdy przeciwnik chowa się za ścianą, gdyż wtedy pociski te, próbując dotrzeć do niego, trafią w nią.

Grając jako roślina

Kiedy przeciwnik celuje w gracza tą zdolnością, należy jak najszybciej ukryć się za jakąkolwiek przeszkodą, by zablokowała ona pociski. Jako Cytryn można też osłonić się tarczą skórkową by uniknąć obrażeń. Samonaprowadnica może również zostać bezproblemowo skontrowana poprzez leczenie, które usuwa wszystkie naznaczenia z postaci gracza.

Galeria

Samonaprowadnica Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Samonaprowadnica.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Samonaprowadnica