FANDOM

Słoneczny Faraon to wariant Słonecznika pojawiający się w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i jej kontynuacji. Strzela on serią strzałów po trzy pociski. Zadawane przez niego obrażenia są przeciętne, ale zdecydowanie większe od pozostałych Słoneczników. Posiada standardową ilość punktów zdrowia dla swojej klasy. Postać ta została pierwotnie dodana w darmowym pakiecie Zomboss Down DLC.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Little was known about the Sun Pharaoh until her sunflower-shaped pyramid was discovered in the early eighteenth century. According to the local hieroglyphs she enjoyed long walks on the beach, had many catnip companions and enjoyed eating chicken salad sandwiches.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Niewiele było wiadomo o Słonecznym Faraonie, dopóki w XVIII wieku nie odkryto jego piramidy w kształcie słonecznika. Według miejscowych hieroglifów, Faraon lubił długie spacery po plaży, kanapki z kurczakiem i koty.

Opis w grze

Wężowy laser Słonecznego Faraona strzela potrójną wiązką!

Wygląd

PharaohFlower

Słoneczny Faraon jest bogato przyozdobiony w drogocenne kamienie. Jego płatki widoczne są w kolorze niebieskim jak i żółtym. Posiadają one złote brzegi, zaś żółte dodatkowo posiadają niebieskie kamienie szlachetne. Na głowie ma założoną koronę w formie złotego węża, również bogato przyozdobiony. Na twarzy widoczny jest makijaż podkreślający egipskie pochodzenie Słonecznego Faraona.

Ulepszenia

SunPharaohUpgrade
  • Cobra-like Reflexes – szybsze przeładowywanie
  • Solar Prism – więcej amunicji
  • Calibrated Snake Gems – większe obrażenia

Odblokowywanie

Zarówno w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Garden Warfare 2 Słonecznego Faraona odblokowujemy przez kupowanie paczek z naklejkami i uzbieranie z nich pięciu części postaci.

Strategia

Grając jako Słoneczny Faraon

Jako Słoneczny Faraon powinno się poszukiwać pozycji do ataku z dala od przeciwników. Jeśli nie ma takiego miejsca, można postawić Uzdrawiający kwiat w celu regeneracji zdrowia i atakować z bliższej pozycji. Przydatne jest trzymanie się w dużej grupie roślin, najlepiej innych słoneczników. Gdy dojdzie do bezpośredniego starcia powinno się cały czas poruszać, aby przeciwnikowi trudniej było trafić.

Grając przeciwko Słonecznemu Faraonowi

Chcąc skutecznie pokonać Słonecznego Faraona, trzeba zbliżyć się do niego jak najbliżej. Należy jednak pamiętać o zachowaniu ostrożności w walce z nim, gdyż jedna seria jego wystrzału trafia trzykrotnie w cel. By uniknąć jego pocisków, powinno się atakować go szybko i jednocześnie przemieszczając się. Dobrze zdziała się ogłuszanie go Granatem dźwiękowym lub Miną dźwiękową.

Galeria

Sloneczny Faraon Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Słoneczny Faraon.

Sloneczny Faraon

Ciekawostki

  • Jest to jedyny wariant Słonecznika bez słowa "Słonecznik" w nazwie. Zastępuje go przymiotnik pochodzący od tego wyrazu.
  • Jako jedyny wariant Słonecznika w Albumie z naklejkami w pierwszej części gry jest preferowany do grania na daleki dystans.
  • Jego wygląd jest nawiązaniem do faraonów rządzących starożytnym Egiptem.