Rodeo Gargantuar jest kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Hearty IconHearty, kosztuje 7PvZH Mózg, posiada 5Siławpvzh/9Hpwpvzh oraz umiejętność Gravestone, która sprawia, że chowa się w grobie do czasu fazy sztuczek zombie. Po ujawnieniu przesuwa wybraną roślinę na inny, dowolny rząd.

Historia wersji

1.2.11

  • Zwiększenie zdrowia: z 8Hpwpvzh do 9Hpwpvzh.
  • Zwiększenie kosztu: z 6PvZH Mózg do 7PvZH Mózg.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribe: Sports Gargantuar Zombie
  • Ability: Gravestone
    When revealed: Move a Plant.
  • Rarity: Premium - Rare

Why yes, this IS his first rodeo.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Sportowy Gargantuar Zombie
  • Umiejętność: Gravestone.
    Po ujawnieniu: Przesuwa roślinę.
  • Rzadkość: Premium - Rzadka

Cóż, tak, to JEST jego pierwsze rodeo.

Strategie

Z

Jest to silniejsza, ale i droższa wersja Sumo Wrestlera. Można go wykorzystać w celu odblokowania drogi do przeciwnego bohatera, by zadać mu wysokie obrażenia. Jego umiejętność oraz wysokie zdrowie mogą być też wykorzystane w celu obrony.

Jest to sportowy zombie, dzięki czemu otrzymuje premie od Team Mascota i Zombie Coacha. Jako Gargantuar, może otrzymywać premie od różnych zombie, z których duża część znajduje się w klasie PvZH Beastly IkonaBeastly. Dodatkowo, umiejętność Gravestone współgra z Grave Robberem i Headstone Carverem.

Przeciw

Jeśli gracz posiada Grave Bustera lub inną kartę kontrującą groby, warto zostawić je na co najmniej siódmą turę (lub wcześniej jeśli przeciwnik posiada Flag Zombie na polu bitwy), ponieważ pozwoli go skontrować i ewentualnie dodatkowo uniemożliwić przesunięcie rośliny. Ponieważ ten przeciwnik posiada 9Hpwpvzh, trudno jest go pokonać zadając mu obrażenia bądź zmniejszając zdrowie. Odpowiednie sztuczki niszczące (np. Squash lub Doom-Shroom) są najlepszym wyborem.

Galeria

Rodeo GargantuarH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Rodeo Gargantuar.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Rodeo GargantuarH

Ciekawostki

  • Częściowo bazuje na Wild West Gargantuarze, jednakże obaj różnią się wyglądem.
  • On i Zombot 1000 posiadają największą ilość zdrowia ze wszystkich nieumarłych bez otrzymywania żadnej premii.