FANDOM

Może chodziło ci o Ra Zombie z Plants vs. Zombies Heroes?

Ra Zombie jest pierwszym specjalnym zombie w Ancient Egypt, Plants vs. Zombies 2 i chińskiej wersji. Będzie próbował ukraść słońca gracza, używając swojej laski, by przyciągnąć wszystkie słońca na trawniku. Kiedy go zabijemy wypuszcza wszystkie słońca, które zabrał.

Opis w Almanacu

TOUGHNESS: Average
SPEED: Hungry

Tries to steal sun, just for safe keeping.

Special: tries to steal sun

Ra Zombie isn't actually named after the Sun God Ra, though that's a common mistake. He just likes to say "Ra" a lot.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Średnia
Prędkość: Głodna

Próbuje ukraść słońce, tylko dla bezpieczeństwa.

Umiejętność specjalna: Próbuje ukraść słońce

Ra Zombie w rzeczywistości nie jest nazwany na cześć Boga Słońca Ra, jednak to zwykły błąd. On po prostu bardzo lubi mówić "Ra".

Występowanie

Strategie

By przeszkodzić mu w zabieraniu słońca, najlepiej użyć na nim Iceberg Lettuce, Stuniona, dać mu do zjedzenia Chili Beana lub zatrzymać masłem Kernel-pulta, aby go zatrzymać. Zatrzymanie go daje nam czas na zniszczenie. Nie warto używać Iceberg Lettuce i Snapdragona jednocześnie. Możesz także pozwolić mu zabrać 5 słoneczek, a potem zabić, by zdobyć osiągnięcie Sun Catcher.

Jeżeli wychodzi jako pierwszy, można manipulować grą, dając mu się zatrzymywać, by próbował zabrać słońce, a następnie mu je szybko zabierać sprzed nosa.

Galeria

Ra Zombie Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Ra Zombie.

Ra Zombie

Ciekawostki

  • Jest pierwszym zombie, który zabiera słońca, drugim jest Turquoise Skull Zombie.
  • W chińskiej wersji podczas zabierania słońca jego oczy nie zmieniają koloru na czerwony.
  • Kiedy w Almanacu jest napisane, że jego prędkość jest "głodna", w rzeczywistości jest "normalna".
  • Jest pierwszym zombiem zrobionym na podstawie egipskich bogów, drugim jest Tomb Raiser Zombie.

Zobacz także