FANDOM

Przycisk Puzzle
Puzzle Mode jest trybem gry w Plants vs. Zombies. W jego skład wchodzą dwie (w wersji na Android i iOS trzy) gry. Ten tryb odblokowuje się po wzięciu prezentu od jednego z zombie na poziomie 4-6, lecz by mieć dostęp do wszystkich poziomów, gracz musi przejść Adventure Mode. W wersjach mobilnych w celu odblokowania puzzli gracz musi zakupić odpowiednie paczki: Vasebreaker i I, Zombie kosztują 150,000 monet, podczas gdy Last Stand kosztuje 100,000.

Vasebreaker

Główny artykuł: Vasebreaker

Vasebreaker polega na rozbijaniu waz młotem. Te dzielą się na dwa typy: zwykłe, w których może być zarówno roślina jak i zombie oraz zielone, w której mogą znajdować się tylko rośliny. By wygrać dany poziom, gracz musi zniszczyć wszystkie wazy i pokonać każdego zombie.

Gargantuary i Jack-in-the-Box Zombie również mogą niszczyć wazy, przez co można utracić kontrolę nad polem gry. Z kolei Plantern może ujawniać zawartość waz na polu 3x3.

I, Zombie

Główny artykuł: I, Zombie

W tej grze gracz musi stawiać zombie z by zjeść 5 mózgów znajdujących się przy domu. Na trawniku znajdują się tekturowe rośliny które je chronią. Zombie kosztują słońca, które są zdobywane gdy Sunflowery są jedzone. By przechodzić poziomy I, Zombie gracz musi myśleć taktycznie i znać działanie roślin i zombie.

Last Stand

Główny artykuł: Last Stand (Puzzle Mode)

Last Stand jest ekskluzywny dla wersji na iOS i Androida. Tak samo jak w wypadku mini-gry Last Stand gracz musi uprzednio przygotować linie obrony. W tym celu otrzymuje na początek odpowiednią ilość słońc. Od mini-gry różni się tym, że gracz ma od razu wybrane rośliny i wykopywanie roślin (pod warunkiem że nie są uszkodzone) zwraca słońca (ulepszenia roślin zwracają tylko koszty ulepszeń).

Strategie

Zobacz: Vasebreaker, I, Zombie i Last Stand (Puzzle Mode).

Galeria

Przycisk Puzzle Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Puzzle Mode.

Przycisk Puzzle

Ciekawostki

  • Vasebreaker i I, Zombie odgrywają się w nocy ze względu na obecność grzybów.
  • Nazwa "I, Zombie" nawiązuje do książki i filmu "Ja, Robot".

Zobacz też