Psychodeliczna koza
Psychodeliczna koza to alternatywa dla ukozowienia dla Róży w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest sprzedawana przez Ruxa za 500 000 monet. Nakłada na ukozowionych zombie efekt podobny do Hipnopijawki Hipnogrzyba, przez co utrudnia im kontrolę nad postacią oraz pogarsza widoczność. W zamian efekt ukozowienia trwa nieco krócej.

Opis w Albumie z naklejkami

Psychodeliczne kozy nie mają takiej wytrzymałości jak zwykłe kozy, ale o wiele trudniej się je kontroluje.

Strategie

Grając jako Róża

PsychicGoat

Psychodeliczna koza w grze

Jest to sprytna zdolność, która może uczynić przeciwnika praktycznie bezradnym. W porównaniu do podstawowej wersji tej zdolności daje większą przewagę nad wrogiem, ponieważ ten nie może kontrolować swojej postaci tak dobrze. Trzeba jednak uważać, gdyż efekt tego ukozowienia nie trwa tak długo, więc należy wykorzystać przewagę jak najszybciej. Tak samo, jak swoją podstawową wersję, można użyć tej zdolności do anulowania niektórych zdolności przeciwników, np. miotacza wielkich bełtów Inżyniera bądź do tymczasowego pozbycia się osłon niektórych zombie. Przy używaniu tej zdolności należy uważać, ponieważ łatwo nią chybić przez co nie przyniesie korzyści.

Należy szczególnie uważać na Z-Mechy i bossów, ponieważ nie można zmienić ich w kozy.

Grając jako zombie

Gracz po trafieniu powinien starać się wycofać. Można też spróbować pokonać przeciwników przy pomocy koziego tryknięcia, jeśli są oni dostatecznie osłabieni. Obie opcje mogą okazać się jednak zbyt trudne do wykonania ze względu na główną cechę tej zdolności. Warto jednak pamiętać, że trwa to krócej niż zwykłe ukozowienie, więc gracz będzie w stanie szybciej wrócić do gry z pełną skutecznością.

Galeria

Psychodeliczna koza Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Psychodeliczna koza.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Psychodeliczna koza