Przylepne ustrojstwo lecznicze
Przylepne ustrojstwo lecznicze jest pierwszą zdolnością Naukowca w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala ona na wyrzucenie małego urządzenia, które przykleja się do pierwszej napotkanej przeszkody/postaci i leczy wszystkie zombie w obszarze działania przez 15 sekund. Zdolność ta odnawia się przez 20 sekund.

Opis

Lecz sojuszników będących w pobliżu przylepnego ustrojstwa leczniczego.

Strategie

Grając jako Naukowiec

Zdolność ta jest połączeniem zdolności Naukowca z serii Garden Warfare: w sposobie używania jest podobna do przylepnej wybuchowej kuli, jednak samym działaniem jest bliska punktowi leczenia zombie (leczy zamiast zadawać obrażenia). Gracz ma dwie możliwości korzystania z niej: pierwsza to wspieranie drużyny w postaci szybkiego odzyskiwania zdrowia, a druga to dodatkowa linia obrony w samodzielnej walce (natarciu i wycofywaniu się). Przylepne ustrojstwo lecznicze można przykleić do ściany, jednak gracz ma też możliwość przyklejenia go do sojusznika lub wroga. Jest to dużo lepszą opcją, ponieważ w wypadku użycia go na przeciwniku gracz ma większą szansę na przetrwanie i tym samym wygraną, z kolei przyklejona do sojusznika pozwoli mu się bezproblemowo przemieszczać.

Grając jako roślina

Zombie w obszarze działania tej zdolności będą leczeni, przez co będą trudniejsi do pokonania, na co należy uważać. Jeśli przeciwnicy mają dużo zdrowia, dobrą opcją może być chwilowe wycofanie się i zaczekanie, aż działanie tej zdolności się zakończy. Przy konfrontacji z Naukowcem należy też pamiętać, że może on przykleić przylepne ustrojstwo lecznicze do gracza. Dobrze jest więc utrzymywać dystans i unikać walki z nim z bliska.

Galeria

Przylepne ustrojstwo lecznicze Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Przylepne ustrojstwo lecznicze.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Przylepne ustrojstwo lecznicze