FANDOM

Professor Brainstorm jest bohaterem zombie z Plants vs. Zombies Heroes. Dowodzi klasami PvZH Brainy IconBrainy i PvZH Crazy IconCrazy. Jego główna supermoc wyczarowuje (daje do jego ręki losowe) trzy karty zombie z całej gry, co oznacza że mogą to być również karty z klas PvZH Beastly IkonaBeastly, PvZH Hearty IconHearty i PvZH Sneaky IconSneaky, a także tokeny.

Etymologia

Jego nazwa pochodzi od nazwy serii książek autorstwa Normana Huntera o oryginalnej nazwie "Professor Branestawm", gdzie już samo nazwisko tytułowego bohatera jest grą słowną od słowa "brainstorm" - "burza mózgów".

Statystyki

His countless years of research revealed that E=MCraaazy!

TŁUMACZENIE

Jego niezliczone lata badań wykazały że E=MCWaaariat!

Walki z bossem

Strategie

Supermoc Professora Brainstorma pozwala na zdobycie każdej możliwej karty zombie w grze, co czyni go bardzo nieprzewidywalnym bohaterem. Nieprzewidywalność można również zwiększyć dodając Mad Chemista czy Portal Techniciana. Może on również czerpać ogromne korzyści z dodatkowych ataków ze względu na wysokie obrażenia kart z klasy PvZH Crazy IconCrazy. Ma on również wiele możliwości na dobieranie dodatkowych kart, dzięki czemu strategie z wypełnianiem pola bitwy, gdzie karty mogą się szybko skończyć, stają się lepsze.

Galeria

Professor BrainstormH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Professor Brainstorm.

Professor BrainstormH

Ciekawostki

  • Kiedy wygrywa bitwę, w trakcie jego animacji zakłada na głowę pachołek podobny do noszonego przez Unlife of the Party.
  • Komiks otrzymywany przez gracza po odblokowaniu Professora Brainstorma nawiązuje do odcinka "Festyniarski Festyn Naukowy" serialu animowanego Fineasz i Ferb.
  • Jego opis nawiązuje do równoważności masy i energii, koncepcji wywodzącej się ze szczególnej teorii względności Alberta Einsteina.