Primodial Cheese Shover jest Kolosalną kartą w Plants vs. Zombies Heroes, należącą do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 4PvZH Mózg i posiada 4Siławpvzh/3Hpwpvzh. Może być zagrany na dowolnym zombie znajdującym się na polu gry, dzięki czemu zostanie nim zastąpiony i przy tym zniszczy wybraną roślinę na polu gry.

Etymologia

Słowo "primordial" - "pierwotny" nawiązuje do jego wyglądu, "cheese" oznacza ser, a "shover" to osoba lub przedmiot, który coś popycha (w tym wypadku ten zombie popycha ser).

Historia wersji

1.22.10

  • Dodano do gry.

1.24.6

  • Zmiana podziału: z Gourmet Zombie do Gourmet History Zombie.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Gourmet History Zombie
  • Abillities: Zombie Evolution: Destroy a Plant.
  • Rarity: Colossal - Rare

He's wheely cheesy.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Historyczny Jedzeniowy Zombie
  • Umiejętności: Ewolucja Zombie: Niszczy roślinę.
  • Rzadkość: Kolosalna - Rzadka

Jest serowo zakręcony.

Strategie

Z

Primordial Cheese Shover sam w sobie jest słabą postacią, ponieważ zagrany normalnie jest tylko zwyczajnym zombie za 4PvZH Mózg ze statystykami poniżej przeciętnej (dla porównania, Drum Major, inna karta za 4PvZH Mózg, posiada 4Siławpvzh/4Hpwpvzh). Nadrabia to jednak jego ewolucja, która pozwala pozbyć się wybranej rośliny z gry. Jest to sprytna opcja, ponieważ pozwala to graczowi łatwo zniszczyć dowolną roślinę, nawet tą posiadającą PvZH UntrickableUntrickable. Wadami jest jednak fakt, że gracz robi to przed fazą gry bohatera roślin, co nie pozwala korzystać z jego ewolucji jako odpowiedź na zagrania przeciwnika bez użycia Teleportu czy Teleportation Zombie, a także to, że wymaga to posiadania zombie (najlepiej słabego) wcześniej na polu gry.

Wszystko to oznacza, że Primordial Cheese Shover powinien być dodawany do talii tylko dla ewolucji, oraz nie grać nim samodzielnie, czyli bez wyewoluowania go, ponieważ jest to w miarę nieopłacalne, chyba że gracz musi to zrobić by wygrać lub przetrwać.

Przeciw

Gracz musi uważać na ewolucję tego zombie, ponieważ przeciwnik może wykorzystać ją do łatwego wyeliminowania potężnej rośliny, nawet jeśli posiada PvZH UntrickableUntrickable. Warto więc spróbować się pozbyć wszystkich zombie z pola gry, aby zmniejszyć szansę przeciwnika na jej wykorzystanie. Sam zombie nie jest dużym zagrożeniem, chociaż wartość jego siły może zaszkodzić. Można go łatwo unieszkodliwić zadając mu 3 punkty obrażeń, jeśli go nie wzmocniono, czy też używając kart takich jak Shamrocket.

Galeria

Primordial Cheese ShoverH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Primordial Cheese Shover.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Primordial Cheese ShoverH