Może chodziło ci o Primal Peashootera z Plants vs. Zombies 2?

Primal Peashooter jest niepospolitą kartą dla roślin w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy SmartySmarty. Kosztuje 1PvZH Słońce i posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh. Gdy zombie zostanie przez niego zraniony, ale nie zniszczony, cofa go do ręki bohatera zombie.

Etymologia

"Peashooter" to nazwa rośliny, na której ta karta bazuje. Słowo "primal" z kolei nawiązuje do tego, że jest to jej pierwotna wersja.

Historia wersji

1.24.6

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Smarty
  • Tribe: Pea Plant
  • Ability: When this hurts a Zombie, Bounce that Zombie.
  • Rarity: Triassic - Uncommon

Found in groups of 3, 5, 7, 11, and 31.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Smarty
  • Podział: Groszkowa Roślina
  • Umiejętność: Gdy zrani zombie, cofa tego zombie.
  • Rzadkość: Triassic - Niepospolita

Znajdowany w grupach po 3, 5, 7, 11 i 31.

Strategie

Z

Primal Peashooter to dobra karta do kontrowania zombie, których statystyki zostały silnie zwiększone. Dzięki niej można przywrócić im statystyki początkowe, przez co będzie można łatwiej ich pokonać przy ponownym zagraniu. Trzeba jednak uważać, gdyż niektóre zombie posiadają niebezpieczne umiejętności aktywowane po zagraniu, a cofnięcie go przez tą roślinę pozwoli na jej ponowne wykorzystanie.

Jego umiejętność można wykorzystać równie dobrze gdy Jelly Bean jest na polu gry. Oprócz tego, otrzymuje on premie od Torchwooda i The Podfathera.

Przeciw

Jeśli przeciwnik potrafi dobrze wykorzystać tą kartę, należy zachowywać ostrożność. Trzeba uważać na silnie wzmocnione zombie, które mogą szybko utracić otrzymane premie. Trzeba też uważać na to, że karta ta może kontrować PvZH FrenzyFrenzy. Dodatkowo, jest on w stanie tanio ulepszyć Jelly Beana. Gracz może zniszczyć Primal Peashootera sztuczkami lub środowiskami, PvZH Freeze Iconzamrozić go, lub w celu utrzymania zombie na polu gry, sprawić by nie mógł zostać zraniony. Pokonanie go nie powinno być zbyt trudne, ponieważ posiada tylko 2Hpwpvzh.

Gracz może jednak wykorzystać jego umiejętność na własną korzyść, na przykład grając na jego rzędzie karty takie jak Intergalactic Warlord by móc wykorzystać ich umiejętności jeszcze raz. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli nie posiadają odpowiedniej ilości zdrowia, zostaną od razu zniszczone.

Galeria

Primal PeashooterH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Primal Peashooter (PvZH).

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Primal PeashooterH

Ciekawostki

  • Jego opis wymienia liczby pierwsze - liczby, które są podzielne tylko przez dwie liczby (1 i samą siebie).
  • Co ciekawe, w odróżnieniu od jego wersji z Plants vs. Zombies 2, karta ta wystrzeliwuje dwa zwykłe groszki zamiast jednego kamiennego.