FANDOM

Powiększenie stacji
Powiększenie stacji to druga zdolność Kosmicznego Kadeta w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala jej po krótkiej chwili zmienić się w stację kosmiczną, jednostkę silniejszą i wytrzymalszą, ale wolniejszą i łatwiejszą do trafienia. W formie stacji kosmicznej gracz zyskuje nową broń i zdolności, a do gracza mogą dodatkowo dołączyć trzej inni Kadeci.

Opis

Zmień się w stację kosmiczną. Będą mogli do ciebie dołączyć inni Kosmiczni Kadeci.

Strategie

Grając jako Kosmiczny Kadet

W stację kosmiczną najlepiej zmienić się jeśli gracz znajdzie innych Kadetów, którzy chcą dołączyć. Można też zmienić się w nią kiedy gracz potrzebuje generatora kraterów lub większej ilości zdrowia.

Grając jako roślina

Transformacja trwa bardzo krótko, więc jest mała szansa, że można wykorzystać tą zdolność na swoją korzyść. Jeśli gracz jednak napotka Kadeta zmieniającego się w stację, można wykorzystać tą krótką chwilę na osłabienie przeciwnika. Warto też rozważyć wycofanie się ze względu na generator kraterów.

Galeria

Powiększenie stacji Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Powiększenie stacji.

Powiększenie stacji