FANDOM

Pot of Gold jest sztuczką oraz tokenem zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy i kosztuje 1PvZH Mózg. Pozwala bohaterowi zombie na dobranie z talii trzech kart, pod warunkiem, że jego ręka nie jest zapełniona. Może zostać zdobyta tylko po dobraniu jej po użyciu umiejętności Leprechaun Impa.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Trick
  • Ability: Draw 3 cards.
  • Set: Token

The luck of the Zombies!

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Sztuczka
  • Umiejętność: Dobiera 3 karty.
  • Podział: Token

Szczęście zombie!

Strategie

Z

Dla strategii związanych z Leprechaun Impem, zobacz: Leprechaun Imp.

Jest to bardzo opłacalna sztuczka, ponieważ pozwala graczowi zdobyć trzy karty ze swojej talii bardzo niskim kosztem, dzięki czemu można łatwiej zagrać innymi kartami. Jest ona o wiele użyteczniejsza od sztuczki Fun-Dead Raiser, która dobiera tylko dwie karty, a kosztuje aż 3PvZH Mózg. Pot of Gold jest jednak dużo trudniejsza do zdobycia, ponieważ wymaga zagrania Leprechaun Impa, a następnie dobrania jej z talii (każdy Leprechaun Imp dodaje do talii tylko po jednej kopii tej karty).

Karta ta daje jeszcze większą przewagę jeśli jest połączona z zombie posiadającymi umiejętności Dino-Roar, ponieważ umiejętności takich kart mogą zostać uruchomione nawet potrójnie, pod warunkiem, że ręka gracza nie jest przepełniona.

Przeciw

Jedyna możliwość na skontrowanie tej sztuczki to użycie kart zwiększających koszt sztuczek, Brainany lub kart karzących ich zagranie. Gdy jednak zostanie zagrana, należy uważać, ponieważ przeciwnik będzie posiadał większe szanse na skontrowanie zagrań gracza ze względu na posiadanie większej ilości kart.

Galeria

Pot of GoldH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Pot of Gold.

Pot of GoldH

Zobacz też