FANDOM

Portal Technician jest super-rzadkim zombie w Plants vs. Zombies Heroes, który należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy. Kosztuje 5PvZH Mózg i posiada 4Siławpvzh/4Hpwpvzh. Jeśli zostanie zniszczony, na rzędzie, na którym się znajdował, zostanie stworzony losowy zombie, wliczając innego Portal Techniciana.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmniejszenie kosztu: z 7PvZH Mózg do 6PvZH Mózg.
  • Zmniejszenie statystyk: z 5Siławpvzh/5Hpwpvzh do 4Siławpvzh/4Hpwpvzh.

1.16.10

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribes: Mustache Science Zombie
  • Ability: When destroyed: Make a random Zombie here.
  • Rarity: Premium - Super-Rare

Soon everyone will own their own portal. But for now, he enjoys being an early adopter.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Wąsaty Naukowy Zombie
  • Umiejętność: Po zniszczeniu: Tworzy losowego zombie na tym rzędzie.
  • Rzadkość: Premium - Super-Rzadka

Wkrótce wszyscy będą mieć swój własny portal. Obecnie jednak korzysta z bycia wczesnym testerem.

Strategie

Z

Siła tego zombie zależy od szczęścia. Umiejętność ta może zaszkodzić graczowi w pechowych sytuacjach (np. otrzymanie Fireworks Zombie kiedy na polu gry znajduje się ważny zombie z 1Hpwpvzh), ale równie dobrze potrafi zapewnić dużą przewagę nad przeciwnikiem, pozwalając m. in. zdobyć drogą legendarną postać już na szóstą turę. Umiejętność ta razem z jego statystykami pozwalają na taktyczne poświęcenie go do zniszczenia silnej rośliny lub utworzenie zagrożenia, do którego zniszczenia przeciwnik będzie zniechęcony.

Jego przynależność do naukowych i wąsatych kart pozwala na wykorzystywanie go w połączeniu z odpowiednimi kartami, więc może okazać się skutecznym dodatkiem do talii opierających się na tych dwóch rodzajach kart.

Przeciw

Atakowanie tego zombie jest ryzykownym posunięciem, ponieważ przeciwnik jest w stanie otrzymać niszczycielską postać, jeśli zostanie on zniszczony. Nie jest to jednak gwarantowane, więc jeśli gracz ma w miarę dużą przewagę, może zaryzykować. Ewentualnością jest spowolnienie go przy pomocy umiejętności Bounce.

Niszczycielską słabością tego zombie jest jednak umiejętność transformacji. Dzięki temu gracz może zmienić Portal Techniciana w słabego zombie, co pozbawia go jego umiejętności i tym samym ryzyka utworzenia silnej postaci po zniszczeniu. To czyni klasę SmartySmarty pomocną w walce z tym zombie, ponieważ posiada The Great Zucchiniego, który jednak jest drogą kartą. Jednakże dwóch bohaterów z tej klasy, czyli Rose i Citron, posiadają dodatkowo supermoce mogące zmienić go za 1PvZH Słońce.

Galeria

Portal TechnicianH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Portal Technician.

Portal TechnicianH

Ciekawostki

  • Pociski, które wykorzystywane są przez niego w animacji ataku, są losowe.