Pool Shark jest kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes należącą do klasy PvZH Brainy IconBrainy. Kosztuje 2PvZH Mózg, posiada 3Siławpvzh/1Hpwpvzh i umiejętność BullseyeBullseye, co oznacza, że jeśli zada obrażenia bohaterowi roślin, jego atak nie ładuje Super-Block Metera.

Etymologia

Określenie "pool shark" oznacza dobrego gracza w bilard, czyli grę nazywaną również "pool" w języku angielskim.

Historia wersji

1.14.13

  • Zmiana rzadkości: z Podstawowej - Pospolitej do Premium - Niepospolitej.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Mustache Sports Zombie
  • Abilities: BullseyeBullseye
  • Rarity: Premium - Uncommon

Not actually a shark.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Wąsaty Sportowy Zombie
  • Umiejętności: BullseyeBullseye
  • Rzadkość: Premium - Niepospolita

Tak naprawdę nie jest rekinem.

Strategie

Z

Jest to dobry zombie do atakowania bohatera roślin. Posiada 3Siławpvzh i umiejętność BullseyeBullseye co jest przydatne do osłabiania wroga. Należy jednak uważać na jego niską ilość zdrowia. W tym wypadku warto używać go wraz ze sztuczką Teleport lub Teleportation Zombie, czy też zwiększenie zdrowia odpowiednimi kartami.

Rustbolt jest idealnym bohaterem do wykorzystywania Pool Sharka, gdyż może on zwiększyć jego zdrowie. Ponieważ ten zombie należy do Sportowców, otrzymuje również premie od Team Mascota oraz Zombie Coacha, co daje mu wielkie szanse na przetrwanie.

Przeciw

Gracz powinien go zablokować jeśli to możliwe. Ten zombie ma tylko 1Hpwpvzh, więc można go łatwo pokonać. Umiejętność specjalna Sour Grapes pozwoli zniszczyć go i innych zombie z 1Hpwpvzh. Gracz może również użyć sztuczek takich jak Water Balloons czy Scorched Earth. Należy jednak uważać jeśli gracz nie jest w stanie się go pozbyć w fazie gry roślin, ponieważ bohater zombie może mieć sztuczkę która utoruje mu drogę do bohatera roślin.

Galeria

Pool SharkH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Pool Shark.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Pool SharkH

Ciekawostki

  • Jego opis żartuje z faktu że w jego nazwie znajduje się słowo "shark" - "rekin", ale ten zombie nim nie jest.