Chińska wersja Plants vs. Zombies 2 jest kolejną częścią serii Plants vs. Zombies oraz odpowiednikiem Plants vs. Zombies 2 przeznaczonym wyłącznie na rynek chiński.

Różnice między wersją międzynarodową

Gra ma wiele różnic w porównaniu ze zwykłą wersją, można więc powiedzieć, że jest to zupełnie inne doświadczenie. Aktualnie mapy światów są podobne do tych z oryginalnej gry, aczkolwiek przed wersją 2.0 światy były podobne do tych ze starej wersji międzynarodowej. W tym momencie światy są podobne, ale możemy na nich zdobywać gwiazdki (pokonując trudniejszą wersję etapu) i niektóre poziomy są niedostępne (lub dostępne) w tejże grze. Gra posiada 2 dodatkowe światy - Kongfu World i Sky City - ponad 50 nowych roślin i zombiaków, a także zupełnie inny system daily giftów, level up'ów czy minigier (tylko w niektórych światach). Również niektóre rośliny odblokowujemy w inny sposób niż za ukończenie poziomu.

Światy

Ikona Nazwa świata Liczba etapów
PvZ worldAE
Ancient Egypt 15
PvZ worldPS
Pirate Seas 25
PvZ worldWW
Wild West 25
KFW Icon
Kongfu World 25
FF China Icon
Far Future 25
DA China Icon
Dark Ages 25
BWB China Icon
Big Wave Beach 25
FBC China Icon
Frostbite Caves 25
SkyCity Icon
Sky City 25
PvZ worldLC
Lost City 25
PvZ worldNMT
Neon Mixtape Tour 25
PvZ worldJM
Jurassic Marsh 25

Rośliny

Powracające

Główny artykuł: Rośliny (PvZ2 Chińska wersja)

Nowe

Występy gościnne

Roślina z oznaczeniem * jest rośliną premium.
Roślina z oznaczeniem # jest rośliną premium do kupienia za monety.
Roślina z oznaczeniem ' jest specjalną miesięczną rośliną.
Roślina z oznaczeniem ^ jest nadchodzącą rośliną.
Roślina z oznaczeniem † jest rośliną ograniczoną czasowo.
Roślina z oznaczeniem ~ jest rośliną, która kiedyś była specjalną miesięczną, lecz teraz jest w grze na stałe.

Zombies

Główny artykuł: Zombies (PvZ2 Chińska wersja)

Powracające

Ancient Egypt

Pirate Seas

Wild West

Kongfu World

Far Future

Dark Ages

Big Wave Beach

Frostbite Caves

Sky City

Lost City

Neon Mixtape Tour

Jurassic Marsh

Inne

Mechaniki

Gra jest bardzo podobna do PvZ2 sprzed aktualizacji 1.8, występuje tutaj jednak mnóstwo różnic. Power-up jest tylko jeden, zamiast 3, a jest nim Ogórek kosztujący 15 klejnotów. Oczyszcza cały ekran z zombie (w tym z na przykład Gargantuarów) (na Gargantuara z poziomem trzecim czy czwartym, musimy użyć więcej power-upów, aby ten zginął). W grze nieaktywny jest przycisk przyspieszenia, został on usunięty w wersji 2.0. Aczkolwiek, jeżeli posiadaliśmy go we wcześniejszych wersjach, przejdzie on na nową. Rośliny i zombiaki mają także system poziomów (dodany także w najnowszej aktualizacji wersji międzynarodowej). Wyższy poziom u rośliny - lepsze umiejętności - wyższy level u zombie - więcej zdrowia. By ulepszyć roślinę, musimy zebrać określoną liczbę kawałków puzzli. Jest to wymagane na wyższych poziomach, gdzie coraz ciężej pokonać nawet zwykłe zombiaki. Na przykład 1-poziomowy Chomper nie może zjeść 4-poziomowego Conehead Zombie. Aby odblokowywać nowe światy, musimy wydać 58 klejnotów albo odpowiednią ilością gwiazdek. Gwiazdki otrzymujemy za kończenie poziomów; 1 za zwykłe ukończenie, a 2 za trudniejszą wersję etapu.

Codzienne wyzwania

Główny artykuł: Codzienne wyzwania

Walczymy w 3 trybach przeciwko różnym przeciwnikom, w nagrodę otrzymujemy monety i kawałki puzzli. Niektóre z trybów dostępne są wyłącznie w niektóre dni tygodnia.

Uzupełnienia

Główny artykuł: Uzupełnienia

Są to przedmioty, które możemy założyć na nasze rośliny, dając im różne boosty i ulepszenia.

System loterii

W grze występują skrzynki, z których możemy trafić różne nagrody; rośliny, monety lub puzzle. Dzielą się na 3 typy: ordynarna (darmowa 1 dziennie), rzadka (1 darmowa na 2 tygodnie) i legendarna. Każda kosztuje klejnoty.

Sklep Penny

Możemy tutaj zakupić różne kawałki puzzli za klejnoty lub monety. Oferty odnawiane są co pewien czas, a w weekendy otrzymujemy podwójną liczbę puzzli do zakupu.

Wyprawy roślin

Główny artykuł: Wyprawy roślin

Tryb PvP

Główny artykuł: Tryb PvP

Modyfikacje genów

Główny artykuł: Modyfikacje genów

Rodziny roślin

Galeria

IKONA PVZ2Cpng Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Plants vs. Zombies 2 (Chińska Wersja).

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

IKONA PVZ2Cpng

Ciekawostki

  • Jest to jedyny chiński spin-off który jest oficjalnie stworzony i wydany przez PopCap.
  • Rotobagę możemy odblokować w świecie Sky City, jednakże w wersji międzynarodowej w Frostbite Caves.
  • Od aktualizacji 1.8.0, słoneczka dają po 50, zamiast 25.
  • Od aktualizacji 1.9.0, Zomboty nie mogą zostać zamrożone przez rośliny typu Iceberg Lettuce, jednak może zostać spowolniony za pomocą Sap Fling'a.
  • Od aktualizacji 2.0.0 (na Androidy), muzyka została dodana, a także jakość tekstur została poprawiona.

Zobacz też

Seria Plants vs. Zombies
Seria główna Plants vs. Zombies, Plants vs. Zombies 2, Plants vs. Zombies 3
Garden Warfare Garden Warfare, Garden Warfare 2
Inne gry Pinball, Adventures, Risk, Use Your Brainz EDU, Heroes, Bitwa o Neighborville
Chińskie spin-off'y Journey to the West, Great Wall Edition, Plants vs. Zombies 2 (Chińska Wersja), Online, All Stars
Usunięte The Board Game, Talking Zombatar