FANDOM

Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville (czasami tłumaczona jako Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville) jest grą z serii Plants vs. Zombies. Jest to trzecioosobowa strzelanka, która wykorzystuje wiele elementów serii Garden Warfare, jednak z dużą ilością zmian. W pełni gra zostanie wydana 18 października tego roku, jednakże obecnie do zakupienia jest wersja Founder's Edition, dzięki czemu można zagrać w nią wcześniej. Jest ona dostępna do kupienia do 30 września.

Postacie

Tak jak i w serii Garden Warfare, gracz ma do wyboru kilka różnych klas, po 10 dla roślin i zombie. Można tu zagrać prawie każdą klasą z wyżej wymienionej serii, z wyjątkiem Pniaka i Kozy Powietrznej 3000. 3 pozostałe klasy są zupełnie nowe. W odróżnieniu do Garden Warfare, nie ma wariantów. Klasy zostały tu podzielone na 3 grupy: ataku, obrony i wsparcia.

Klasy roślin

Powracające

Nowe

Klasy zombie

Powracające

Nowe

Inne zmiany odnośnie serii Garden Warfare

Jedną ze zmian w Battle for Neighborville jest dodanie opcji sprintu. Dzięki niej każda postać dostaje możliwość szybszego przemieszczania się, jednak kosztem możliwości strzelania. System ulepszeń został również zmieniony. W tej grze, gracz ma do dyspozycji 7 punktów, które można rozdysponować na różne ulepszenia dla danej postaci. Nowe ulepszenia można zyskać poprzez awansowanie klas. Oprócz tego, zmodyfikowano tryb Bitwy o teren, dodając, oprócz segmentów z przechwytywaniem, segmenty, w których drużyna atakująca musi popchnąć ładunek do określonego punktu.

Dużą zmianę można zauważyć w systemie waluty. W Battle for Neighborville nie ma opcji kupowania pakietów naklejek. Sklep z naklejkami zastąpiła maszyna, która daje nagrody w zamian za 30,000 monet. Podobnie, jak w serii GW, nagrody mają swoje rzadkości: tutaj mogą być pospolite, rzadkie, super-rzadkie lub legendarne (brak nagród niepospolitych). Monety można również wymienić na punkty doświadczenia. Ze względu na brak naklejek, system roślin doniczkowych/botów oraz przywoływanych zombie/chwastów również uległ zmianie. W tej grze, gracz może przywoływać dowolnych pomocników, aczkolwiek stworzenie jednego powoduje, że by stworzyć drugiego takiego samego pomocnika, należy zaczekać określoną ilość czasu.

HUB gry również uległ zmianie. Battle for Neighborville oferuje lokację Szałowego parku, która pełni podobne funkcje co Podwórkowe pole walki w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2, jednak podczas gdy Podwórkowe pole walki pozwala tylko na prywatną rozgrywkę, w Szałowym parku można grać z innymi osobami, niekoniecznie znajomymi. Szałowy park jest podzielony na trzy strefy: bazę roślin, zombie, oraz strefę PvP pomiędzy nimi. Oprócz tej mapy, dostępne będą trzy regiony: jeden dzielony między rośliny i zombie, jeden tylko dla roślin i jeden tylko dla zombie.

Rozbudowano również funkcje społeczne, dodając oprócz gestów dymki z tekstem oraz emotki, które można odblokowywać w maszynie z nagrodami.

Galeria

Plants vs zombies battle for neighborville Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville.

Plants vs zombies battle for neighborville

Seria Plants vs. Zombies
Seria główna Plants vs. Zombies, Plants vs. Zombies 2, Plants vs. Zombies 3
Garden Warfare Garden Warfare, Garden Warfare 2
Inne gry Pinball, Adventures, Risk, Use Your Brainz EDU, Heroes, Battle for Neighborville
Chińskie spin-off'y Journey to the West, Great Wall Edition, Plants vs. Zombies 2 (Chińska Wersja), Online, All Stars
Usunięte The Board Game, Talking Zombatar