Pied Piper jest pospolitą kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly, kosztuje 2PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/1Hpwpvzh. Chowa się w grobie do fazy sztuczek zombie ze względu na umiejętność Gravestone i po ujawnieniu zmniejsza siłę i zdrowie roślin na jego rzędzie o 1Siławpvzh/1Hpwpvzh.

Etymologia

Zombie ten, tak jak jego nazwa, nawiązuje do Flecisty z Hameln.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmiana umiejętności: z "Roślina dostaje -1Siławpvzh/-1Hpwpvzh" na "Rośliny na tym rzędzie dostają -1Siławpvzh/-1Hpwpvzh".

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Pet Dancing Zombie
  • Ability: Gravestone
    When revealed: Plants here get -1Siławpvzh/-1Hpwpvzh.
  • Rarity: Basic - Common

He was told that playing the pipe would summon raccoons. But whatevs.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Zwierzęcy Tańczący Zombie
  • Umiejętność: Gravestone
    Po ujawnieniu: Rośliny na tym rzędzie dostają -1Siławpvzh/-1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Podstawowa - Pospolita

Mówiono mu że gra na flecie przywołuje szopy. Ale już nieważne.

Strategie

Z

Ta karta może oczyścić sobie drogę lub ułatwić pokonanie jakieś rośliny. Jego umiejętność jest przydatna gdy na rzędzie na którym został zagrany znajdują się rośliny z 1Hpwpvzh (np. Shroom for Two i przywoływany przez niego Puff-Shroom), lub jeśli przed rośliną z jednym punktem zdrowia, która może sprawiać graczowi kłopot, znajduje się silniejsza postać.

Warto jest go wykorzystywać wraz z Zookeeperem bądź Cat Lady, a także z Aerobics Instructor bądź Flamenco Zombie jeśli gracz gra jako Electric Boogaloo.

Przeciw

Pied Pipera można powstrzymać przed użyciem jego zdolności używając Grave Bustera, Grave Mistake, WInter Squasha połączonego z Cool Beanem czy ewolucji Blockbuster. Jeśli gracz chce ochronić jakąś roślinę przed jego umiejętnością specjalną, gdy zauważy grób powinien ją przesunąć na inny rząd, ponieważ jego umiejętność działa tylko na rzędzie na którym jest ten zombie. Jest to jednak ryzykowne, ponieważ może się okazać, że w grobie był inny nieumarły. Po jego ujawnieniu z grobu, nie powinien sprawiać większych kłopotów ze względu na to, że posiada tylko 1Hpwpvzh.

Galeria

Pied PiperH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Pied Piper.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Pied PiperH