FANDOM

Pinata Party Promo

Obrazek promocyjny trybu

Piñata Party to tryb gry w Plants vs. Zombies 2. Poziomy w trybie mają miejsce przy domu gracza, ale nie zawsze. Czasami są zlokalizowane w różnych światach w grze. Poziomy te zawierają również wszystkich zombie z gry, to samo tyczy się trybów gier. Czasami, od czasu do czasu wypuszczane są poziomy tematyczne (chociażby Lawn of Doom, czy Feastivus). Poziomy Piñata Party są odświeżane codziennie o ustalonej godzinie. Tryb ten odblokowuje się po przejściu szóstego poziomu z Ancient Egypt. Żeby przystąpić do przechodzenia tych poziomów, konieczne jest połączenie z Internetem. W innym przypadku gra nie wyświetli informacji o tym, że nowe Piñata Party jest dostępne, albo licznik odmierzający czas do następnego eventu będzie wskazywał nieprawidłowe liczby.

Po przejściu poziomu przez gracza, zostanie on przeniesiony do ekranu z wieloma Piniatami na ekranie. Należy stuknąć w przynajmniej trzy Piniaty, odkrywając je, i tym samym zdobywając nagrody. Są to m.in. nasiona dla roślin (w ustalonych sztukach: 3, 5, 7, 10, 25), czy monety (1000, 1500, 2000, 2500). Na samym końcu, w przypadku nie trafienia w nagrodę główną (zazwyczaj jest to duża liczba monet, albo kostium do rośliny) przez gracza, gra pokazuje gdzie takowa się znajdowała.

Po przejściu poziomu przez gracza i przejście przez ekran z Piniatami, gracz będzie miał do wyboru zagranie w poziom jeszcze raz, za obejrzenie reklamy. Może to zrobić tylko raz (codziennie).

Gdy gracz ukończy pięć poziomów z rzędu, ma szansę na rozbicie Señor Piñaty, w której zawsze znajduje się główna nagroda.

Galeria

Pinata Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Piñata Party.

Pinata

Ciekawostki

  • Poziomy miały się pojawiać tylko w poniedziałki i środy, ale zmieniono to w aktualizacji 2.2.
  • Co jest zaskakujące, to fakt, iż w zapowiedzi tego trybu (który został skasowany) pojawiała się Marigold - której normalnie nie można użyć jako rośliny w poziomie.
  • W poziomie mogą występować rośliny i zombie, z którymi gracz się jeszcze nie spotkał.
  • Poprzez edytowanie swojej daty (bądź godziny) w ustawieniach telefonu, można zagrać w poziom który normalnie miał się pojawić w następnym dniu.
  • Muzyka towarzysząca przy otwieraniu Señor Piñaty to remix motywu Disco-trona 3000.
  • W chińskiej wersji gry Plants vs. Zombies 2 istnieje podobny tryb gry o nazwie Daily Event. Poziomy jednak się nie zmieniają.