FANDOM

Może chodziło ci o Pea-nuta z Plants vs. Zombies 2?

Pea-Nut jest niepospolitą kartą roślin z Plants vs. Zombies Heroes należącą do klasy GuardianGuardian. Kosztuje 3PvZH Słońce, posiada 2Siławpvzh/4Hpwpvzh i umiejętność Team-Up, dzięki czemu może zostać posadzony na jednym rzędzie z inną rośliną.

Etymologia

Pea-Nut jest wzorowany na orzechu ziemnym znanym także jako fistaszek (w jęz. angielskim peanut). Jego nazwa jest grą słowną od słów Pea - groszek i Nut - orzech.

Statystyki

  • Class: Guardian
  • Tribe: Pea Nut Plant
  • Abilities: Team-Up
  • Rarity: Premium - Uncommon

Mom was a Peashooter. Dad was a nut. Everyone said it wouldn't work, but they were wrong.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Guardian
  • Podział: Groszkowa Orzechowa Roślina
  • Umiejętności: Team-Up
  • Rzadkość: Premium - Niepospolita

Matka była Groszkostrzelcem. Ojciec był Orzechem. Wszyscy mówili że to nie zadziała, ale byli w błędzie.

Strategie

Z

Pea-Nut w porównaniu do Wall-Nuta posiada mniej zdrowia, lecz jest w stanie atakować bez wsparcia innych kart. Można to wykorzystać zarówno do ochrony rośliny przed atakami, jak i zadania dodatkowych dwóch punktów obrażeń zombie lub bohaterowi, dzięki czemu szybciej zostanie pokonany.

Pea-Nut należy zarówno do orzechów, co jest dobrą kombinacją z Smackadamią i Mirror-Nutem, jak i do groszków. Oznacza to, że Torchwood i The Podfather zapewniają mu premie, jednakże by to wykorzystać, należy grać jako Grass Knuckles.

Przeciw

Pea-Nut posiada 2Siławpvzh, więc pod warunkiem, że jego siła nie zostanie zwiększona, może zostać zniszczony przez Rolling Stone i Weed Spray. Oprócz tego, ze względu na jego przynależność do orzechów, można go wyeliminować wykorzystując umiejętność Squirrel Herder.

Galeria

Pea-NutH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Pea-Nut.

Pea-NutH