FANDOM

Parsnip jest rośliną premium w Plants vs. Zombies 2. Atakuje na bliski dystans, zadając 3,5 punktów obrażeń na atak. Gdy zostaje prawie całkowicie zjedzony, szarżuje na zombie podobnie jak Guacodile.

Etymologia

Parsnip i jego nazwa bazują na pasternaku zwyczajnym. Słowo "snip" to określenie cięcia, przecinania. Nawiązuje to do faktu, że w walce używa swoich szczypiec.

Opis w Almanacu

Sun cost: 150

Damage: Heavy
Range: Close
Recharge: Fast

Parsnips snip at zombies, then charge down the lane at the last moment.

"Snip!" said Parsnip. "Snip snip snip! If it wasn't for my scrapbook, my coupons, and snipping zombies to death, I just don't know what I'd do with myself!"

TŁUMACZENIE

Koszt w słońcach: 150

Obrażenia: Ciężkie
Zasięg: Bliski
Odnawianie: Szybkie

Parsnipy tną zombie po czym szarżują wzdłuż linii w ostatniej chwili.

"Ciach!" powiedział Parsnip. "Ciach ciach ciach! Gdyby nie chodziło tu o mój album na wycinki, kupony i o ciachanie zombie na śmierć, po prostu nie wiem co bym z sobą zrobił!"

Ulepszenia

Po otrzymaniu Plant Fooda, Parsnip odepchnie pobliskich zombie i wypuści dwie mniejsze wersje siebie, które szarżują na przeciwników.

Strategie

Parsnip jest świetną rośliną do sadzenia z przodu linii obrony, ponieważ będzie atakował zombie, którzy podejdą blisko oraz jest w stanie zranić wielu przeciwników jednocześnie, jeśli użyje szarży. Jego wadą jest jednak to, że nie aktywuje swojej umiejętności gdy napotka niektórych z zombie, którzy nie jedzą roślin (np. Excavator Zombie).

Galeria

Parsnip Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Parsnip.

Parsnip

Ciekawostki

  • Parsnip przypomina kraby ze względu na szczypce i nogi widoczne podczas szarży.

Zobacz też