FANDOM

Papa Kukurydz jest rzadkim wariantem Komandora Kukurydza w grze Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jego broń strzela seriami po trzy pociski i jest przy tym automatyczna, czyli przytrzymywanie przycisku ataku pozwala na nieprzerwane wystrzeliwanie jednej serii po drugiej. Sprawdza się dobrze w walce z daleka ze względu na powiększone zbliżenie przy celowaniu. Jest odblokowywany w standardowy dla większości postaci sposób (zdobycie 5 elementów postaci).

Opis w Albumie z naklejkami

Stary Papa Kukurydz niejedno już przeżył, ale wciąż ma w zanadrzu kilka nowych sztuczek. Prosi tylko, by nie opowiadać wszystkim historii o ptasim gnieździe, które pewnego dnia pojawiło się w jego brodzie.

Opis w grze

Jego kukurydziana zgniatarka ma ulepszoną lunetę i strzela ultraprecyzyjnymi seriami!

Wygląd

Papa Kukurydz jest kukurydzą przebraną w opakowanie po popcornie. Posiada także brodę zrobioną z popcornu oraz biały kapelusz z czerwoną wstążką. Strzela z paczuszek popcornu. Wszystkie nawiązania z popcornem są powiązane z jego angielską nazwą "Pops Corn", która jest grą słowną od wspomnianej wcześniej przekąski.

Strategie

Grając jako Papa Kukurydz

Papą Kukurydzem można skutecznie atakować wrogów z dystansu, ponieważ jego broń jest przystosowana do walki dalekodystansowej lepiej w porównaniu do innych Kukurydzów. Nie jest on jednak ograniczony do atakowania z daleka, ponieważ jego broń jest dostatecznie użyteczna również na bliższe dystanse, a do tego zdolności Kukurydzów również są w stanie dać mu przewagę w starciu z bliska.

Grając przeciwko Papie Kukurydzowi

Przeciwnik grający Papą Kukurydzem będzie prawdopodobnie trzymać się z tyłu. Należy więc zachować ostrożność, by nie zostać zaskoczonym. Nawet pomimo faktu, że może okazać się słabszy od innych Kukurydzów, nadal potrafi być kłopotliwy, zwłaszcza z pomocą jego ofensywnych zdolności.

Galeria

Papa Kukurydz Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Papa Kukurydz.

Papa Kukurydz

Ciekawostki

  • Jest jedynym Kukurydzem, który wystrzeliwuje pociski seriami.
  • Możliwe, że jest zastępstwem dla Cytrusowego Kaktusa, ze względu na podobieństwa między ich broniami, a mianowicie strzelanie seriami trzech pocisków i ich styl dalekodystansowy.