FANDOM

Pan Zdzisio to rzadki wariant Inżyniera w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest on odblokowany w standardowy sposób, czyli poprzez znalezienie pięciu elementów postaci w pakietach. Jest to lodowy wariant, dzięki czemu trafianie przeciwników spowalnia ich, a po odpowiednio długim ostrzeliwaniu może również ich całkowicie zamrozić, przez co ci staną się chwilowo niezdolni do robienia czegokolwiek. Jego broń jest w pełni automatyczna i strzela szybciej od broni innych Inżynierów, ale zadaje mniejsze obrażenia.

Opis w Albumie z naklejkami

Pan Zdzisio twierdzi, że jest dobry w dwóch rzeczach: naprawie klimatyzatorów i uprzykrzaniu życia roślinom. Ale szczerze mówiąc, naprawy idą mu kiepsko...

Opis w grze

Schłódź się i zamrażaj wrogów dzięki mroźnemu wiatrakowi Pana Zdzisia.

Wygląd

Pan Zdzisio nosi żółty strój oraz czapkę. Na plecach nosi klimatyzator, co nawiązuje do faktu, że jest on specem od klimatyzacji. Zauważalny jest też lód na nim.

Strategie

Grając jako Pan Zdzisio

Pan Zdzisio posiada użyteczną broń, która pozwala mu zdobyć przewagę nad wrogiem dzięki możliwości spowolnienia, a w niektórych wypadkach nawet zamrożenia go. Zadaje ona również obrażenia obszarowe, dzięki czemu gracz nie musi być wyjątkowo celny. To sprawia, że jest użyteczny w walce z kilkoma przeciwnikami blisko siebie. Tak jak w wypadku innych Inżynierów, warto rozpoczynać konfrontację z wrogiem używając granatu dźwiękowego, by zadać łatwe obrażenia na początek.

Grając przeciwko Panowi Zdzisiowi

Walka z tym przeciwnikiem może być trudna, ponieważ potrafi on bez większych problemów trafiać swoimi atakami, które spowalniają gracza. Zbyt długi ostrzał z kolei doprowadzi do całkowitego unieruchomienia gracza, co zapewnia mu sporą przewagę. Dobrą opcją jest ukozowienie go, by nie miał dostępu do swojej broni i przez to nie mógł korzystać z premii którą dają lodowe ataki. Tak samo można skorzystać z elektrobrzoskwini, która ogłuszy go i chwilowo uniemożliwi atakowanie.

Galeria

Pan Zdzisio Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Pan Zdzisio.

Pan Zdzisio