Pętla czasowa
Pętla czasowa jest zdolnością Róży w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Pozwala ona Róży stworzyć pole, które spowolni trafione zombie i uniemożliwi im wykorzystywanie umiejętności przez półtorej sekundy.

Opis w Albumie z naklejkami

To cwane zaklęcie zakłóca przepływ czasu i przestrzeni, łapiąc bezbronnych zombie w pułapkę!

Strategie

Grając jako Róża

Pętla czasowa to dobry sposób na zdobycie przewagi nad przeciwnikami. Warto wykorzystywać ją na początek ataku, by móc zdobyć przewagę nad przeciwnikami. Należy jednak uważać, ponieważ pomimo tego, że złapane w pętlę czasową zombie nie potrafią używać zdolności, nadal są zdolne do atakowania swoją główną bronią. Zasięg pętli czasowej może być użyteczny na większe grupy przeciwników. Zdolność ta jest również pomocna dla innych roślin, które mogą łatwiej pokonać przeciwników, których możliwości obronne zostaną ograniczone.

Grając jako zombie

Gdy gracz napotka Różę, należy przygotować się na to, że może ona wykorzystać tą zdolność w celu ułatwienia walki sobie lub jej sojusznikom. Pętla czasowa może być kłopotliwa dla gracza, gdyż jeśli postać zostanie trafiona, staje się bardziej podatna na ataki. Warto więc pokonać Różę, zanim ta będzie w stanie ją wykorzystać, co można osiągnąć łatwiej jeśli gracz również ma dostęp do zdolności do osłabiania przeciwników (zdolności dźwiękowe Inżyniera lub granat grawitacyjny Impa).

Galeria

Pętla czasowa Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Pętla czasowa.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Pętla czasowa