FANDOM

Overstuffed Zombie jest okazjonalną kartą z Plants vs. Zombies Heroes należącą do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 4PvZH Mózg i posiada 4Siławpvzh/4Hpwpvzh. Za każdym razem, gdy zniszczy roślinę, zostaje wyleczony do pełni zdrowia oraz otrzymuje +2Hpwpvzh.

Etymologia

Overstuffed oznacza wypchanego, przejedzonego.

Historia wersji

1.10.14

  • Dodano do gry.

1.30.4

  • Zmiana statystyk: z 3Siławpvzh/5Hpwpvzh do 4Siławpvzh/4Hpwpvzh.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribes: Gourmet Mustache Zombie
  • Ability: This heals to full and gets +2Hpwpvzh when it destroys a Plant.
  • Rarity: Event

His cholesterol level is off the charts, and yet he seems to be in remarkably good Health.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Jedzeniowy Wąsaty Zombie
  • Umiejętność: Leczy się do pełni zdrowia i dostaje +2Hpwpvzh gdy zniszczy roślinę.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Jego poziom cholesterolu wychodzi poza wykresy, a i tak wydaje się być nadzwyczajnie zdrowy.

Strategie

Z

Ten zombie jest trudny do zniszczenia, ponieważ za każdym razem, gdy zniszczy roślinę, staje się wytrzymalszy. Jest to więc dobra postać do blokowania rzędu. Warto też zwiększać jego statystyki lub dać mu PvZH FrenzyFrenzy by uczynić go jeszcze większym kłopotem.

Grając jako Immorticia, warto wykorzystać tego zombie wraz z Teleportem lub Teleportation Zombie, ponieważ bohater roślin może być w stanie skontrować tą postać.

Przeciw

Gdy ten zombie zostanie zagrany, na jego rzędzie nie powinny być grane rośliny, które nie mogą go zniszczyć bądź nie mają wystarczającej ilości zdrowia by wytrzymać przez kilka tur. Można jednak zwiększyć ich statystyki by go pokonać lub utrudnić aktywację jego umiejętności. Przeciwko temu zombie przydatne są karty z klasy SmartySmarty, które mogą uniemożliwić mu zniszczenie rośliny poprzez PvZH Freeze Iconzamrożenie go, a także umiejętność Bounce, która przywróci jego statystyki do początkowej ilości. Bohaterowie z klasy SolarSolar mają kilka opcji na zniszczenie go bez względu na jego zdrowie bądź mogą zmniejszyć jego siłę, co utrudni mu zniszczenie rośliny. Jego siła sprawia też, że bohaterowie w klasie GuardianGuardian mogą zniszczyć go używając Shamrocket lub Doom-Shrooma. Jeśli jego zdrowie nie zostało zwiększone, może zostać zniszczony m. in.: przez Sizzle.

Galeria

Overstuffed ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Overstuffed Zombie.

Overstuffed ZombieH

Ciekawostki