Orchestra Conductor to karta zombie z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Crazy IconCrazy, posiada 2Hpwpvzh i kosztuje 4PvZH Mózg. Gdy zostanie zagrany, wszystkie zombie na polu gry (w tym on sam) otrzymują +2Siławpvzh.

Historia wersji

1.14.13

  • Zmiana rzadkości: z Podstawowej - Pospolitej do Premium - Niepospolitej.

1.16.0

  • Zmiana podziału: z History Zombie do Dancing History Zombie.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribe: History Zombie
  • Ability: When played: All zombies get +2Siławpvzh.
  • Rarity: Premium - Uncommon

He isn't in it for the music. He just likes waving sticks.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Historyczny Zombie
  • Umiejętność: Po zagraniu: Wszystkie zombie dostają +2Siławpvzh.
  • Rzadkość: Premium - Niepospolita

On tu nie jest dla muzyki. On po prostu lubi machać kijkami.

Strategie

Z

Gracz nie powinien używać tego zombie gdy na polu gry nie ma innych postaci, ponieważ wydawanie czterech mózgów na zombie z 2Siławpvzh/2Hpwpvzh jest nieopłacalne. Jest on jednak przydatny z wypełnionym polem bitwy, ponieważ może dać silną przewagę bohaterowi zombie. Efekty jego umiejętności są lepsze jeśli na polu bitwy znajdują się postacie z PvZH StrikethroughStrikethrough lub PvZH FrenzyFrenzy. Można też używać go w celu lepszego wykorzystania umiejętności Aerobics Instructor i Flamenco Zombie, a także do wyewoluowania Headhuntera.

Przeciw

Najlepszy sposób na zminimalizowanie zagrożenia ze strony tego zombie to niszczenie przeciwników znajdujących się na polu bitwy. Można też skontrować jego umiejętność Doom-Shroomem, jeśli zwiększy siłę innych do odpowiedniej ilości. Sam zombie jest łatwy do pokonania.

Galeria

Orchestra ConductorH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Orchestra Conductor.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Orchestra ConductorH