Może chodziło ci o Landscapera z Plants vs. Zombies Heroes?

Ogrodnik jest wariantem Inżyniera w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Został on dodany w darmowym DLC do pierwszej części - Zomboss Down DLC. Pociski z jego broni nie są tak silne, jak pociski innych Inżynierów, aczkolwiek jego broń posiada większą szybkostrzelność, a także jest w pełni automatyczna, dzięki czemu gracz może przytrzymywać przycisk odpowiedzialny za atak w celu ciągłego strzelania.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Keeping things tidy, keeping things neat, he rakes up the garbage and nibbles your feet!

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Posprząta, wypieli, liście zagrabi, po stopach gryzie i o ból przyprawi.

Opis w grze

Superszybki pogromca chwastów prędko rozprawi się z każdą rośliną.

Wygląd

Jest to Inżynier w ubraniu, które od dołu jest lekko poszarpane. Nosi rękawiczki. Na jego głowie znajduje się czapka, a także nauszniki. Na jednej z jego nóg nosi żółtego klapka, który w drugiej części jest polany czymś jasnozielonym. Można również zauważyć liście znajdujące się na nim. Nosi on również wąsy.

Ulepszenia

LandscaperUpgrade
  • Extra Canisters - więcej amunicji
  • Better Work Ethic - szybsze przeładowywanie
  • Improved Formula - większe obrażenia

Strategie

Grając jako Ogrodnik

Ogrodnik jest bardzo podobny do podstawowego Inżyniera - jedyną zasadniczą różnicą jest szybsze strzelanie i w pełni automatyczna broń, która w zamian zadaje mniej obrażeń. Warto jednak mieć na uwadze, że różnica obrażeń między obrażeniami obszarowymi jest zauważalnie niższa od różnicy obrażeń bezpośrednich między broniami Inżyniera i Ogrodnika, przez co ten wariant może się okazać nieodpowiedni dla niecelnego gracza.

Grając przeciwko Ogrodnikowi

Gracz musi pamiętać, że cechą szczególną Ogrodnika jest jego szybkostrzelność, dzięki której może on pokonać gracza w szybkim tempie, jednakże obrażenia obszarowe nie są jego najlepszą stroną. Najlepiej pozostawać w ruchu i unikać bezpośrednich trafień by zwiększyć swoje szanse na przetrwanie. Należy też unikać jego dźwiękowych zdolności, ponieważ z nimi może zdobyć dużą przewagę.

Galeria

Ogrodnik GW2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Ogrodnik.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Ogrodnik GW2

Ciekawostki

  • Jest jedynym Inżynierem z pierwszej części, który nadal posiada swój zarost w części drugiej.