FANDOM

Mapa Ta strona nie posiada napisanej strategii. Jeśli możesz, opracuj ją.

Ognisty Słonecznik to rzadki wariant Słonecznika występujący w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Garden Warfare 2. Posiada standardową ilość punktów zdrowia. Zadaje przeciętną ilość obrażeń, ale podpala przy tym swoich przeciwników. Postać ta jest przeznaczona na bliski lub średni dystans. Wariant ten odblokowuje się poprzez zebranie pięciu elementów postaci wypadających z paczek.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Rumor has it that a Sunflower once went on a date with a Fire Pea...

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

A wiesz, że Słonecznik podobno kiedyś umówił się na randkę z Ognistym Groszkiem?

Opis w grze

Ataki Ognistego Słonecznika podpalają zombie, zadając im rozłożone w czasie obrażenia od ognia!

Wygląd

FireFlowerGW

Ognisty Słonecznik w Garden Warfare

Ognisty Słonecznik charakteryzuje się żółto-pomarańczowym ubarwieniem. Jego płatki sprawiają wrażenie, jakby płonęły.

Ulepszenia

FireFlowerUpgrade
  • Flaming Reload – szybsze przeładowywanie
  • Longer-Burning Petals – więcej amunicji
  • Extra Hotness – większe obrażenia

Odblokowywanie

Ognistego Słonecznika odblokowuje się poprzez zebranie pięciu elementów postaci wypadających z paczek. Dotyczy to zarówno pierwszej jak i drugiej części gry. Tęczówka nie jest wyraźnie zarysowana. Łodyga i dolne liście są zielone (Garden Warfare) lub zielonożółte (Garden Warfare 2).

Strategia

Grając jako Ognisty Słonecznik

(Do uzupełnienia)

Grając przeciwko Ognistemu Słonecznikowi

(Do uzupełnienia)

Galeria

Ognisty Slonecznik Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Ognisty Słonecznik.

Ognisty Slonecznik

Ciekawostki

  • Ognisty Słonecznik mógł, według opisu, powstać przez podpalenie standardowego Słonecznika przez Ognistego Groszka.