FANDOM

Może chodziło ci o Octo Zombie z Plants vs. Zombies 2?

Octo Zombie to karta zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 8PvZH Mózg i posiada 8Siławpvzh/8Hpwpvzh. Ma umiejętności Amphibious (może być na wodzie) oraz Frenzy (wykonuje Dodatkowy Atak po zniszczeniu rośliny i przetrwaniu). Dodatkowo, jeśli zostanie zniszczony, daje do ręki gracza nową kopię tej postaci.

Historia wersji

1.16.10

  • Usunięto umiejętność Afterlife (dawał po jego zniszczeniu do ręki bohatera zombie wersję tej karty bez umiejętności Afterlife - Returned Octo Zombie).
  • Dodano umiejętność: Po zniszczeniu: Cofa tego zombie.

1.22.12

  • Zmiana umiejętności: z "Po zniszczeniu: Cofa tego zombie" do "Po zniszczeniu: Daje do twojej ręki Octo Zombie".

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Pet Zombie
  • Ability: Amphibious, PvZH FrenzyFrenzy
    When destroyed: Gain an Octo Zombie.
  • Rarity: Premium - Legendary

Is the correct term "octopuses" or "octopi"? You'd think he'd have an opinion, but he doesn't.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Zwierzęcy Zombie
  • Umiejętności: Amphibious, PvZH FrenzyFrenzy
    Po zniszczeniu: Daje do twojej ręki Octo Zombie.
  • Rzadkość: Premium - Legendarna

Która forma jest poprawna: "octopuses" czy "octopi"? Mógłbyś pomyśleć, że ma coś do gadania, ale nie ma.

Strategie

Z

Octo Zombie to bardzo niebezpieczna karta, ponieważ posiada bardzo duże statystyki połączone z umiejętnościami Amphibious i PvZH FrenzyFrenzy, które bardzo łatwo pozwalają mu na przebicie się przez linie obrony i łatwe atakowanie bohatera roślin, a oprócz tego jest prawie niemożliwy do wyeliminowania, ponieważ za każdym razem, gdy zostanie zniszczony, wraca do ręki gracza, przez co można nim zagrać ponownie. Jest on jednak bardzo drogą kartą, więc nie powinno się na nim szczególnie polegać, ponieważ gracz może zostać pokonany zanim zdoła nim zagrać lub też być na tyle do tyłu, żeby nie potrafił zrobić dużo.

Można go wykorzystać w taliach opierających się na Zwierzakach jako element późnej fazy gry.

Przeciw

Gdy przeciwnik zagra tą kartą, należy postarać się pokonać go jak najszybciej, ponieważ Octo Zombie może szybko zapewnić mu przewagę, zwłaszcza że zniszczenie go nadal pozwala przeciwnikowi na ponowne zagranie nim. Można starać się spowolnić tą kartę poprzez ciągłe niszczenie jej by zdobyć więcej czasu. Można też utrudnić mu przebicie się poprzez uczynienie rośliny na jego rzędzie niemożliwą do zranienia lub zwiększenie jej zdrowia do odpowiedniego poziomu. Bohaterowie z klasy SmartySmarty, szczególnie Rose i Citron są jednak w stanie pozbyć się go całkowicie poprzez zmienienie go w innego zombie dzięki The Great Zucchiniemu oraz supermocom Transmogrify i Goatify.

Galeria

Octo ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Octo Zombie (PvZH).

Octo ZombieH

Ciekawostki

  • Co ciekawe, jest silniejszy od Gargantuarów i większości Zombotów (z wyjątkiem Zombota 1000), w przeciwieństwie do wersji z Plants vs. Zombies 2.
  • Fakt, iż Octo Zombie posiada 8Siławpvzh, 8Hpwpvzh i kosztuje 8PvZH Mózg prawdopodobnie jest nawiązaniem do tego, że "octo" oznacza "osiem".
  • Jest to jedna z trzech Legendarnych kart z klasy PvZH Beastly IkonaBeastly posiadających umiejętność PvZH FrenzyFrenzy. Pozostałe to Interstellar Bounty Hunter i Supernova Gargantuar.
  • Jego opis to nawiązanie do problemów z liczbą mnogą słowa "octopus", czyli "ośmiornica" w języku angielskim.

Zobacz też