Oceanolog jest wariantem Naukowca który występuje w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jego broń jest podobna do broni innych wariantów tej klasy. Wyróżnia się dużą szybkostrzelnością i obrażeniami, które jest w stanie zadawać, jednak obszar ataku obejmowany przez broń jest mniejszy. Jest odblokowywany w standardowy sposób.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Marine Biologist and his Dolphin Zombie Companion are a dangerous pair. They are able to effectively spray fish innards with an almost unmatched style and effectiveness.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Oceanolog i jego delfinowy miotacz to groźna para. Opryskują wroga rybimi wnętrznościami z ogromną gracją i skutecznością.

Opis w grze

Delfinowy miotacz zadaje ogromne obrażenia na krótki dystans!

Wygląd

Oceanolog ma na głowie maskę do nurkowania z rurką do oddychania. Ma również jasnoniebieski płaszcz i niebieską koszulkę. Nosi też niebieskie rękawice, a także zegarek na lewej ręce. Również nosi niebieskie porwane spodnie, na jednej nodze ma płetwę a druga noga jest bosa. Jego broń to delfin z bliżej nieokreślonym urządzeniem na głowie.

W pierwszej części gry Oceanolog nosi również okulary. Wersja z drugiej części takowych nie posiada.

Ulepszenia

MarineBiologistUpgrade
  • Improved Dolphin Hunger - więcej amunicji
  • Less Slippery Fish - szybsze przeładowanie
  • Genetically Modified Fish - większe obrażenia

Strategia

Grając jako Oceanolog

Ten wariant naukowca jest głównie przeznaczony do walki wręcz ze względu na dużą różnicę w zadawanych przez niego obrażeniach. Najlepiej jest skupić się na jednym celu, ponieważ mały obszar ataku utrudnia atakowanie wiele celów jednocześnie tak skutecznie, jak bronie innych Naukowców. Nawet pomimo ogromnych obrażeń, które Oceanolog potrafi zadać, nie warto nacierać na przeciwników, gdyż ci mogą łatwo pokonać gracza. Zamiast tego warto podkraść się do wroga, w czym można pomóc sobie używając przeniesienia.

Grając przeciwko Oceanologowi

Gracz powinien zachowywać dystans od Oceanologa by zwiększyć szansę na przetrwanie walki z nim. Najlepiej walczyć z nim na odległość. Trzeba też uważać na to, czy przeciwnik ten się nie podkrada, by móc zareagować na jego nadejście używając np. odpowiednich zdolności.

Galeria

Oceanolog GW2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Oceanolog.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Oceanolog GW2

Ciekawostki

  • W opisie Zoologa znajduje się informacja, że Oceanolog był jego zaciekłym rywalem.