FANDOM

Nieskończoność jest światem i trybem pojawiającym się w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Rozgrywka polega tam na pokonywaniu fal z gnomów, która trwa póki nie zginiemy albo czas zostanie zdestabilizowany. W tym świecie rośliny lub zombie występują tylko jako sztuczna inteligencja kierowana przez komputer. Naszym zadaniem jest bronienie stabilności czasu.

Odblokowywanie

Nieskończoność odblokowujemy osobno dla Zombie i Roślin. Musimy w danej drużynie ukończyć kampanię, by móc później dostać się do tego świata. Każde wejście i gra kosztuje nas gwiazdki, które zdobywamy za zadania dzienne.

Postacie

Gnomy

Gnomy są naszymi głównymi przeciwnikami, zastępując przy tym rośliny lub zombie. Występują odmiany wybuchające i z różnymi osłonami. Większość gnomów potrafi strzelać do gracza, przez to w dużych grupach mogą stać się problematyczne

Warianty:

Zwykłe - zwykłe gnomy z młotkami, mogą mieć tarcze.

Wybuchowe - działają jak Dandelion weedy lub Exploding impy.

Strzelające - strzelają seriami pocisków na odległość.

Pływaczki - Wielkie, latające maszyny gnomów destabilizujące czas.

Bossowie - Jest 5 bossów, po jednym na każdy "etap" nieskończoności, pojawiają się co 5 fal.

Rośliny

Rośliny spotkamy tutaj tylko jako sztuczną inteligencję. Pojawiają się za sprawą gnomów, pod pretekstem "przyzywania największych wrogów". Mamy okazję spotkać też umocnione wersje danych klas i wariantów.

Gigantyczne rośliny:

  • Elektrogroszek
  • Żelazny cytryn
  • BBQ Corn

Zombie

Zombie spotkamy tutaj tylko jako sztuczną inteligencję. Pojawiają się za sprawą gnomów, pod pretekstem "przyzywania największych wrogów". Mamy okazję spotkać też umocnione wersje danych klas i wariantów.

Gigantyczne zombie

  • Dowódca czołgu
  • Smoczuś
  • Kosmomózg

Nagrody

W zależności ile zdobędziemy odłamków czasu, dostajemy różne nagrody. Jeśli zebranych odłamków było dużo (powyżej 25000) mamy szansę odblokować część postaci legendarnej.

Ciekawostki

  • Naszym głównym przeciwnikiem w tym świecie jest Król Gnomów.
  • Od Króla Gnomów dowiadujemy się, że cały czas jest kontrolowany przez gnomy.
  • W tym świecie istnieje możliwość odblokowywania postaci typu party (po 3 dla każdej strony).