Newspaper Zombie jest zombie występującym w grach Plants vs. Zombies i Plants vs. Zombies 2. Czyta on gazetę, którą trzyma w rękach. Jeśli ją straci zatrzymuje się, po czym gwałtownie przyspiesza, atakując z większą skutecznością. Niektóre rośliny atakują zarówno go, jak i gazetę.

Powraca w kontynuacji, a jego umiejętność jest taka sama. Posiada jednak więcej zdrowia i po zniszczeniu gazety jest jeszcze szybszy, oraz o wiele szybciej je rośliny. Ulepszenie to dało mu miano jednego z najtrudniejszych do pokonania zombie.

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies

His newspaper provides limited defense.

Toughness: low
Newspaper Toughness: low
Speed: normal, then fast (after losing newspaper)

Newspaper Zombie was *this* close to finishing his Sudoku puzzle. No wonder he's freaking out.

TŁUMACZENIE

Jego gazeta przyjmuje na siebie małe obrażenia.

Wytrzymałość: niska
Wytrzymałość gazety: niska
Szybkość: normalna, potem wysoka (po stracie gazety)

Newspaper Zombie był TAK blisko do skończenia sudoku. Nie dziw się więc, że oszalał.

Plants vs. Zombies 2

TOUGHNESS: Hardened

SPEED: Basic, then Flighty after newspaper breaks.

Newspaper protects zombie, who is then enraged when it is destroyed

You can't really blame him for getting so upset; he was THIS close to finishing the crossword (23 down was "Brains").

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Podwyższona

Szybkość: Zwykła, potem fruwająca

Gazeta ochrania tego zombie, który jest niezwykle wściekły po zniszczeniu jej.

Nie można go winić za to zdenerwowanie; był TAK blisko do skończenia krzyżówki (23 w dół były "Mózgi")

Występowanie

Plants vs. Zombies

Plants vs. Zombies 2

Strategie

Plants vs. Zombies

Newspaper Zombie jest bardzo łatwym do pokonania zombie. Wystarczy używać roślin atakujących 2 punktami obrażeń na raz (na przykład Repeater), które nie potrzebują do pokonaniu zombie nawet Wall-nuta. Najskuteczniejszą bronią są jednak Winter Melon i Melon-pult.

Plants vs. Zombies 2

W odróżnieniu od pierwszej części, Newspaper Zombie jest bardzo groźnym przeciwnikiem. Skuteczną bronią przeciw niemu są Winter Melony, Dusk Lobbery i Primal Wall-nuty. Ta trójka roślin powinna sobie poradzić z nim.
Tak wygląda ta taktyka:
Winter Melon2 Dusk Lobber Moonflower Dusk Lobber Primal Wall-nut2
Winter Melon2 Dusk Lobber Moonflower Dusk Lobber Primal Wall-nut2
Winter Melon2 Dusk Lobber Moonflower Dusk Lobber Primal Wall-nut2
Winter Melon2 Dusk Lobber Moonflower Dusk Lobber Primal Wall-nut2
Winter Melon2 Dusk Lobber Moonflower Dusk Lobber Primal Wall-nut2
Dodatkowo, skuteczne są Shadow-shroom i Hypno-shroom, które ignorują gazetę, a co ważniejsze nie rozwścieczają go.

Galeria

Newspaper Zombie1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Newspaper Zombie.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Newspaper Zombie1

Ciekawostki

Charakterystyczne dla Plants vs. Zombies

  • Jest jednym z najsłabszych zombie.
  • Nagłówek na jego gazecie to "ZOMBIE".
  • Gazetę trzyma do góry nogami.

Charakterystyczne dla Plants vs. Zombies 2

  • Wydaje takie same odgłosy co w 1 części gry.
  • Nagłówek na jego gazecie to tym razem "Daily Brains".
  • Po zniszczeniu gazety tak szybko je, że zdąży zjeść Chompera zanim ten zareaguje.