Neutron Imp to super-rzadki zombie w Plants vs. Zombies Heroes w klasie PvZH Brainy IconBrainy. Kosztuje 1PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh. Za każdym razem, gdy zostanie zagrane jakiekolwiek środowisko, wykonuje on Dodatkowy Atak.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

1.24.6

  • Zmniejszenie kosztu: z 4PvZH Mózg do 2PvZH Mózg.
  • Zmiana statystyk: z 4Siławpvzh/4Hpwpvzh do 2Siławpvzh/3Hpwpvzh.

1.26.3

  • Zmiana umiejętności: z "Gdy zagrasz środowiskiem, wykonuje Dodatkowy Atak." do "Gdy zostanie zagrane środowisko, wykonuje Dodatkowy Atak."

1.30.4

  • Zmniejszenie kosztu: z 2PvZH Mózg do 1PvZH Mózg.
  • Zmniejszenie zdrowia: z 3Hpwpvzh do 2Hpwpvzh.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribes: Science Imp Zombie
  • Ability: When an Environment is played, this does a Bonus Attack.
  • Rarity: Galactic - Super-Rare

He's not small, he's just very compact.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Naukowy Imp Zombie
  • Umiejętności: Gdy zostanie zagrane środowisko, wykonuje Dodatkowy Atak.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Super-Rzadka

On nie jest mały, on jest po prostu bardzo kompaktowy.

Strategie

Z

Jeśli gracz korzysta z tej karty, warto posiadać w talii kilka środowisk by móc aktywować jego umiejętność. Im więcej środowisk, tym większa szansa na umożliwienie mu wykonania Dodatkowego Ataku. Jego umiejętność może jednak równie dobrze służyć zniechęcaniu przeciwnika do grania własnymi środowiskami. Warto zwiększyć jego siłę, by mógł zadawać większe obrażenia, a także opłaca się wykorzystywać go razem z Gargantuar Mime, by on również wykonywał Dodatkowe Ataki.

Można go wykorzystywać razem z Zombot Drone Engineerem, Gadget Scientistem i Interdimensional Zombie, ponieważ jest to naukowa karta, a także z Toxic Waste Impem oraz Imp Commanderem ze względu na jego przynależność do Impów.

Przeciw

Neutron Imp może być kłopotliwy jeśli przeciwnik potrafi dobrze go wykorzystać. Gracz powinien unikać używania środowisk gdy znajduje się na polu gry, chyba że celem zagrania go jest wyzerowanie jego siły. Warto go jak najszybciej zniszczyć by ograniczyć możliwe obrażenia. Można też użyć Wing-Nuta, by jego umiejętność stała się bezużyteczna. Posiada on tylko 2Hpwpvzh, więc duża ilość roślin może go zniszczyć jednym uderzeniem.

Galeria

Neutron ImpH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Neutron Imp.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Neutron ImpH

Ciekawostki

  • Można go zauważyć podczas animacji Area 22.