Nekromantyczna Róża to wariant Róży w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Została ona dodana w aktualizacji Żołnierzy linii frontu. Cechuje się tym, że jej broń można ładować, ale jej pociski posiadają tylko dwa stopnie naładowania, w porównaniu do innych postaci z ładowanymi atakami, których strzały mogą być ładowane do trzeciego stopnia. Naładowany atak zużywa czterokrotnie więcej amunicji, ale zaklina trafione zombie, co sprawia, że tymczasowo otrzymują więcej obrażeń. Aby ją odblokować, należy znaleźć 5 elementów postaci w pakietach naklejek.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Nekromantyczna Róża wysysa energię pokonanych roślin dzięki starożytnej praktyce zwanej nekro-rośli-mancją, która niszczy ochronę zombie. Nekromantyczna Róża lubi też mleczne koktajle, długie spacery po plaży i kolor fioletowy.

Opis w grze

Nekromantyczna Róża może zaklinać zombie naładowanym atakiem, sprawiając, że otrzymują większe obrażenia!

Wygląd

Nekromantyczna Róża jest w ciemnych kolorach (czarnym i fioletowym), co reprezentuje ją jako nekromantkę. Tak, jak inne Róże, posiada pelerynę i różdżkę. Oprócz tego, nosi ona diadem.

Strategie

Grając jako Nekromantyczna Róża

Postać ta jest szczególnie nastawiona na wspomaganie innych roślin, ze względu na jej ładowany atak osłabiający ochronę zombie. Oznacza to, że gracz powinien trzymać się blisko sojuszników jak najdłużej, by drużyna miała jak najlepszy użytek z jej broni. Gdy gracz rozpoczyna walkę z wrogiem, najlepiej zacząć od zaatakowania naładowanym strzałem, ponieważ jej podstawowe pociski są słabsze od tych innych wariantów.

Jej broń zaklinająca wrogów działa świetnie z magiczną zagadką, ponieważ może ona łatwo zadać więcej obrażeń dzięki tej zdolności.

Grając przeciwko Nekromantycznej Róży

Przeciwko tej postaci należy zachowywać szczególną ostrożność, ponieważ może ona zakląć gracza, przez co można zostać pokonanym łatwiej przez nią lub inne rośliny. Gracz powinien atakować z zaskoczenia, by ta nie miała czasu na reakcję. Jeśli jest samotna, jest ona łatwiejszym celem ze względu na niskie obrażenia jej pocisków, jeśli gracz nie został przez nią zaklęty.

Galeria

Nekroroza Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Nekromantyczna Róża.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Nekroroza