FANDOM

Mummy Memory to jeden ze specjalnych poziomów w Plants vs. Zombies 2. Występuje w świecie Ancient Egypt i to aż 3 razy (dnie 7, 16 i 23). Podczas rozgrywania go nie macie możliwości wyboru, ani posadzenia żadnych roślin.

Rozgrywka

Mummy Memory polega na likwidowaniu licznych Camel Zombie będących jedynymi przeciwnikami bez żadnych roślin, ani kosiarek. Robi się to poprzez naciskanie na nie - każdy Camel Zombie po naciśnięciu odsłoni symbol, który kryje za swoim kamuflażem, po odsłonięciu dwóch takich samych symboli dwójka zombiaków ginie natychmiast, ale jeśli odsłonicie symbole nie pasujące do siebie po prostu będą one (zombiaki, nie symbole) szły dalej.

Występują włącznie 3 poziomy Mummy Memory o wzrastającym poziomie trudności. W tych specjalnych poziomach liczy się pamięć, a także refleks, ponieważ na późniejszych etapach zombiaków pojawia się więcej i trudniej jest dopasować odpowiednie symbole. Każdy z Camel Zombie, który się tam pojawia może ukrywać symbol czaszki, słońca, pachołka, wiadra (poziom drugi), albo koniczyny (poziom trzeci)

Galeria symboli

Porady

  • Nie należy panikować, inaczej można przegrać poziom już na starcie. Najważniejszy jest spokój i dokładne sprawdzanie kolejnych zombiaków, by dowiedzieć się jakie ukrywają symbole.
  • Starajcie się możliwie szybko eliminować zombiaki, które są bliżej domu. Jeśli jakiś się zbliży na więcej niż 2 kolumny szybko znajdźcie ich symbole.
  • Pamiętajcie, że nie tylko nie macie roślin, ani także kosiarek. Tylko dobry refleks uratuje Was zatem przed utratą mózgu.
  • Nie spieszcie się z eliminacją nowych zombiaków, jako, że kolejne pojawią się jak tylko zaczniecie eliminować nową falę. Zniszczcie najpierw pierwszą falę (chyba, że nie macie odpowiednich symboli), a dopiero potem bieżcie się za następną.