Moonwalker jest niepospolitą kartą zombie w klasie PvZH Brainy IconBrainy w Plants vs. Zombies Heroes, która kosztuje 3PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh. Jeśli zostanie zagrana na wzniesionym rzędzie lub naziemnym rzędzie, na którym znajduje się dowolne środowisko, dostaje +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh.

Etymologia

Słowo "Moonwalker" można przetłumaczyć jako "coś lub ktoś chodzący po Księżycu". Może ono również oznaczać osobę wykonującą "moonwalk", ruch taneczny spopularyzowany przez Michaela Jacksona, co tłumaczy przynależność tej karty do tancerzy.

Historia wersji

1.16.10

  • Tribes: Dancing Science Zombie
  • Ability: When played on Heights or an Environment: This gets +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh.
  • Rarity: Galactic - Uncommon

That's one small nibble for Zombies, one giant bite for Zombiekind.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Tańczący Naukowy Zombie
  • Umiejętność: Po zagraniu na wzniesieniu lub środowisku: Dostaje +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Niepospolita

To mały gryz dla zombie, ale wielkie ugryzienie dla zombieności.

Strategie

Z

Bez premii Moonwalker jest słabą kartą, jednak może ona zostać łatwo wykorzystana. Nawet jeśli wzniesiony rząd jest już zajęty, gracz może aktywować jej premię na zagranym wcześniej środowisku. To sprawia, że warto posiadać kilka z nich w taliach korzystających z niej, aby można było skuteczniej wykorzystywać umiejętność tej postaci.

Jej przynależność pozwala łączyć ją zarówno z Zombot Drone Engineerem, Gadget Scientistem i Interdimensional Zombie, jak i Aerobics Instructor, Flamenco Zombie, czy też Headhunterem.

Przeciw

Gracz powinien uważać na wzniesione rzędy i środowiska (zarówno te przeciwnika, jak i własne), ponieważ ta postać może zostać tam zagrana i sprawić kłopoty. Premia czyni ją niepodatną na Shrinking Violet, Whack-a-Zombie i umiejętność Chompera, ale umiejętność Toadstool wciąż jest w stanie ją zniszczyć. Gracz może użyć też Doom-Shrooma czy Shamrocket by ją pokonać. W innym wypadku można też użyć roślin z 4Siławpvzh lub więcej.

Jeśli nie zostanie zagrana na wzniesieniu lub na środowisku, jest łatwa do pokonania, ponieważ każda roślina z 2Siławpvzh lub więcej ją zniszczy.

Galeria

MoonwalkerH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Moonwalker.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

MoonwalkerH

Ciekawostki

  • Jej opis jest nawiązaniem do słów Neila Armstronga: "To mały krok dla człowieka, ale wielki skok dla ludzkości”.
    • Inspire, usunięta supermoc roślin, również posiadała opis nawiązujący do tych słów.