FANDOM

Może chodziło ci o Bazę księżycową Z, mapę w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2?

Moon Base Z to środowisko dla zombie w Plants vs. Zombies Heroes dla klasy PvZH Crazy IconCrazy. Kosztuje ono 3PvZH Mózg i daje zombie, które znajdują się na rzędzie z tym środowiskiem, umiejętność PvZH OvershootOvershoot 3, która pozwala im na zaatakowanie bohatera roślin za 3 punkty obrażeń zanim rozpocznie się walka na ich rzędzie.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribe: Science Environment
  • Ability: Zombies here get Overshoot 3.
  • Rarity: Galactic - Super-Rare

Zombies landed on the Moon? Many believe it's nothing but a conspiracy theory, and yet, here's the proof.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Naukowe Środowisko
  • Umiejętność: Zombie na tym rzędzie dostają PvZH OvershootOvershoot 3.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Super-Rzadka

Zombie wylądowały na Księżycu? Wielu wierzy, że to nic więcej jak tylko teoria spiskowa, a mimo to, oto jest dowód.

Strategie

Z

Dzięki temu środowisku gracz może zadawać łatwe obrażenia bohaterowi roślin. Warto utrzymywać postacie na tym rzędzie, by jak najczęściej móc atakować. Środowisko to jest szczególnie użyteczne z zombie posiadającymi BullseyeBullseye, ponieważ ataki nie będą pomagać wrogowi naładować jego Super-Block Meter. Oprócz tego, wszelkie zombie z umiejętnościami aktywowanymi po zadaniu obrażeń lub zranieniu bohatera roślin mogą mieć szczególny pożytek ze względu na okazję na dokonanie jeszcze jednego ataku bezpośrednio we wrogiego bohatera. To również oznacza, że ten drugi typ zombie może aktywować swoją umiejętność dwukrotnie, jeśli jego rząd jest pozbawiony roślin.

Jako naukowe środowisko, zagranie nim pozwala aktywować umiejętność Interdimensional Zombie.

Przeciw

Jest to kłopotliwe środowisko, zwłaszcza jeśli bohater gracza posiada mało zdrowia. Gracz powinien pozbyć się wszelkich zombie z rzędów z tym środowiskiem by uniknąć dodatkowych 3 punktów obrażeń. Można też zastąpić Moon Base Z własnym środowiskiem, by odebrać przeciwnikowi możliwość skorzystania z tej umiejętności. Należy jednak pamiętać, że ze względu na czas grania środowiskami zombie, który przypada na czas grania ich sztuczkami, gracz nie ma możliwości zagrać kontrującymi kartami w tej samej turze, przez co jeśli środowisko zostało odpowiednio zagrane, przeciwnik będzie z niego mieć użytek chociaż raz.

Galeria

Moon Base ZH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Moon Base Z.

Moon Base ZH

Ciekawostki

Zobacz też