FANDOM

Mondo Bronto to karta z gry Plants vs. Zombies Heroes zestawu Colossal Fossils. Kosztuje 5PvZH Mózg, posiada 5Siławpvzh/5Hpwpvzh oraz umiejętność Amphibious, pozwalającą na granie nią na wodnych rzędach. Kiedy bohater zombie dobierze kartę, postać ta otrzymuje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh i niszczy wszystkie rośliny, które znajdowały się na jej rzędzie, jeśli jakakolwiek tam była.

Etymologia

'Mondo Bronto' jest nawiązaniem do dinozaura Brontozaura.

Historia wersji

1.22.12

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Pet History Zombie
  • Ability: Amphibious
    Dino-Roar: This gets +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh and destroy all Plants here.
  • Rarity: Colossal - Legendary

Deep in Hollow Earth, Zombie warrior women tame herds of enormous dinosaurs. Any good history book will tell you that.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Zwierzęcy Historyczny Zombie
  • Zdolności: Amphibious
    Dino-Roar: Dostaje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh i niszczy wszystkie rośliny na tym rzędzie.
  • Rzadkość: Kolosalna - Legendarna

W głębi Pustej Ziemi, wojowniczki zombie oswoiły stada ogromnych dinozaurów. Każda dobra książka do historii ci to powie.

Strategie

Z

Mondo Bronto jest idealną kartą do wyczyszczenia linii z roślin, więc można zagrać sztuczkę dobierającą kartę, by wzmocnić tą postać i wyeliminować roślinę przed nim. Jeśli chcemy się pozbyć rośliny w tej chwili, postawmy na jej linii Buried Treasure, a na niej Mondo Bronto.

Przeciw

Mondo Bronto trzeba zniszczyć jak najszybciej by nie utrudniał nam rozgrywki, sztuczki dobre do tego to Squash, Shamrocket czy Sizzle. Skuteczne może też być użycie roślin takich jak Cob Cannon lub transformacja za pomocą The Great Zucchiniego.

Galeria

Mondo BrontoH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Mondo Bronto.

Mondo BrontoH