Może chodziło ci o Szalone pociski, zdolność Z-Mechów podstawowego Impa i Imprezowego Impa z Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2?

Missile Madness jest główną supermocą Z-Mecha z Plants vs. Zombies Heroes. Tak jak inne supermoce, kosztuje 1PvZH Mózg. Należy do klas PvZH Hearty IconHearty i PvZH Crazy IconCrazy. Pozwala na zadanie 3 punktów obrażeń wybranej roślinie, oraz 1 punkt obrażeń wszystkim innym roślinom na polu gry.

Historia wersji

1.16.10

  • Zmiana umiejętności - z "Zadaje 2 punkty obrażeń w trzech losowych rzędach" do "Zadaje 3 punkty roślinie i 1 punkt obrażeń wszystkim pozostałym roślinom".

1.24.6

  • Zmiana podziału: z Science Superpower Trick do Science Imp Superpower Trick.

Statystyki

  • Classes: Hearty, Crazy
  • Tribes: Science Imp Superpower Trick
  • Ability: Do 3 damage to a Plant and 1 damage to all other Plants.
  • Rarity: Premium - Legendary

For Z-Mech, any target is a good target.

TŁUMACZENIE
  • Klasy: Hearty, Crazy
  • Podział: Naukowa Impowa Supermoc, Sztuczka
  • Umiejętność: Zadaje 3 punkty roślinie i 1 punkt obrażeń wszystkim pozostałym roślinom.
  • Rzadkość: Premium - Legendarna

Dla Z-Mecha, każdy cel to dobry cel.

Strategie

Z

Jest to silniejsza wersja supermocy Electrobolt, ponieważ pozwala na łatwiejsze oczyszczenie pola gry. Jest ona bardzo skuteczna, gdy na polu gry znajduje się wiele roślin z 1Hpwpvzh, zwłaszcza jeśli dodatkowo przeciwnik ma jedną silniejszą roślinę przeciwko której 1 punkt obrażeń by nie wystarczył. Trzeba jednak uważać jeśli rośliny takie jak Pear Cub są na polu bitwy.

Jeśli gracz w jakiś sposób zdobył Interdimensional Zombie, może użyć tej supermocy do aktywowania jego umiejętności.

Przeciw

Ta supermoc może poważnie namieszać w strategii gracza, zwłaszcza jeśli pole gry jest odpowiednio przygotowane. Można jednak zredukować szkody poprzez używanie kart posiadających PvZH ArmoredArmored lub utrudnić przeciwnikowi użycie tej karty.

Galeria

Missile MadnessH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Missile Madness.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Missile MadnessH