FANDOM

Megafonowy rój
Megafonowy rój jest pierwszą zdolnością Inżyniera w Plants vs. Zombies Heroes. Pozwala ona na wyrzucenie w wybrane miejsce grupy samonaprowadzających megafonów, które pozostają w miejscu dopóki nie zbliży się do nich przeciwnik, a po trafieniu wroga chwilowo go ogłuszają. Ponadto, użycie tej zdolności blisko Pożeracza w tunelu sprawi, że ten go natychmiastowo opuści, podobnie jak w wypadku granatu dźwiękowego w serii Garden Warfare. Megafony pozostają na polu bitwy przez 15 sekund, a sama zdolność odnawia się przez 20 sekund.

Opis

Rozstaw kilka ogłuszających megafonów, aby zablokować dany obszar i odkopać Pożeracze.

Strategie

Grając jako Inżynier

Zdolność ta może służyć do zyskania przewagi w bezpośredniej walce, gdyż jest zdolna ogłuszyć przeciwnika na bardzo długo, co przekłada się na duże szanse na wygraną. Ewentualnie może zostać wyrzucona w miejsce, do którego mogą przyjść rośliny by je zaskoczyć i uczynić łatwym celem. Ponieważ zdolność ta pozwala też bezpośrednio kontrować najniebezpieczniejszą zdolność Pożeracza, warto też zachować ją na konfrontację z nim.

Grając jako roślina

Należy unikać megafonów za wszelką cenę, gdyż w zależności od ilości trafień są w stanie zatrzymać gracza na bardzo długo. Ponieważ mogą pomóc Inżynierowi w odparciu bezpośredniego natarcia, najlepiej walczyć z nim na dystans. Gracz ma też możliwość zestrzelenia ich, co może pomóc drużynie jeśli zostaną zauważone z bezpiecznej odległości.

Galeria

Megafonowy rój Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Megafonowy rój.

Megafonowy rój

Zobacz też